Sistem informatic MF - ANAF - ARB/BANCI

    Modificari pentru acorduri atasate

    Inrolare administratori/utilizatori

  Procedura de trecere din etapa de testare in etapa de productie

Dupa etapa testarii de ambele parti a tuturor modulelor sistemului informatic (Portal), in conformitate cu specificatiile Protocolului de colaborare, semnat de ambele parti, si ale Procedurii comune de lucru privind schimbul de informatii intre ANAF si ARB/BANCI, Anexa nr. 4 la protocolul mentionat, urmeaza inregistrarea persoanelor cu rol de administrator care se face informatic de catre functionarii organului pe raza caruia institutia are sediul social, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la prezentarea documentelor:

Dupa prelucrarea de catre ANAF, prin structurile competente, a tuturor documentelor de mai sus, accesati linkul disponibil in mediul de productie pentru ARB/BANCI, respectiv: https://extranet.fiscnet.ro/anaf/extranet/ARB

Revocarea/Retragerea dreptului de administrator se face de catre reprezentantii legali ai institutiei si se opereaza prin aplicatie doar de catre alta persoana cu rol de administrator din cadrul aceleiasi institutii sau prin depunerea unei adrese scrise in acest sens la organele fiscale pe raza carora institutia are sediul social, in cazul in care are un singur administrator.

 

    Documentatie aplicatie pentru inregistrarea fiscala a persoanelor fizice sau juridice nerezidente care nu detin cod de identificare fiscala

    Rapoarte tranzactii si transferuri

    Comunicare solicitari ARB - ANAF

    Instructiuni de utilizare - folosirea interfetei grafice

    Resurse disponibile pentru dezvoltatorii de aplicatii informatice automate

    Protocol

    Alte informatii:

    Email-uri de contact