Sistem informatic MF - ANAF - ARB/BANCI
Modificari pentru acorduri atasate
Inrolare administratori/utilizatori
Procedura de trecere din etapa de testare in etapa de productie
Dupa etapa testarii de ambele parti a tuturor modulelor sistemului informatic (Portal), in conformitate cu specificatiile Protocolului de colaborare, semnat de ambele parti, si ale Procedurii comune de lucru privind schimbul de informatii intre ANAF si ARB/BANCI, Anexa nr. 4 la protocolul mentionat, urmeaza inregistrarea persoanelor cu rol de administrator care se face informatic de catre functionarii organului pe raza caruia institutia are sediul social, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la prezentarea documentelor:
Dupa prelucrarea de catre ANAF, prin structurile competente, a tuturor documentelor de mai sus, accesati linkul disponibil in mediul de productie pentru ARB/BANCI, respectiv: https://extranet.fiscnet.ro/anaf/extranet/ARB
Revocarea/Retragerea dreptului de administrator se face de catre reprezentantii legali ai institutiei si se opereaza prin aplicatie doar de catre alta persoana cu rol de administrator din cadrul aceleiasi institutii sau prin depunerea unei adrese scrise in acest sens la organele fiscale pe raza carora institutia are sediul social, in cazul in care are un singur administrator.
Documentatie aplicatie pentru inregistrarea fiscala a persoanelor fizice sau juridice nerezidente care nu detin cod de identificare fiscala
Rapoarte tranzactii si transferuri
Comunicare solicitari ARB - ANAF
Instructiuni de utilizare - folosirea interfetei grafice
Pentru vizualizarea mesajelor disponibile, folositi link-ul 'lista mesaje' din meniul din partea stanga a paginii.
Resurse disponibile pentru dezvoltatorii de aplicatii informatice automate
Protocol
Alte informatii:
Email-uri de contact