MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE  

         AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA     

           

Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Ploiesti            Str.Calea Domnească nr.166,                  

 Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dambovita            Targovişte, Dâmboviţa, 

 Serviciul colectare executare silita persoane juridice                  Tel:+0245 616779 / Fax:+0245 615916  

 

Dosar de executare nr. 133BAL

Nr.   88527  din 08.10.2019

   

ANUNŢUL PRIVIND VÂNZAREA PENTRU BUNURI MOBILE

Anul 2019,  luna octombrie, ziua  29  

            În temeiul art. 250 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă facem cunoscut că în ziua de 29, luna octombrie, anul 2019, ora 12:00, în localitatea Targoviste, strada Calea Domnească, nr. 166, jud. Dâmbovita, se vor vinde prin licitaţie  următoarele bunuri mobile, licitatia a II-a :

Denumirea bunului mobil, descriere sumară

Drepturi reale şi privilegii care grevează bunurile, dacă este cazul

Preţul de evaluare  sau de pornire a  licitaţiei, exclusiv TVA (lei)/buc

Cota TVA / neimpozabil /scutit*  19%

CUPTOR  HELPAN  FORNI

-

13.502

2.565

MASINA AMBALAT ITALPAN GP 25/A

-

2.145

407

MASINA  TURAT ALUAT MAXIGEL

-

6.298

1.197

DOSPITOR

-

2.430

462

                   TOTAL

 

24.375

4.631

            *) Regimul si cotele de taxa pe valoarea adaugata aplicabile pentru vanzarea bunurilor mobile, sunt cele prevazute de titlul VII din Legea nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri să înştiinţeze despre aceasta organul de executare, înainte de data stabilită pentru vânzare.

            Cei interesaţi în cumpărarea bunurilor sunt invitaţi să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop şi până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare.

            Pentru participarea la licitaţie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţiei, următoarele documente:  

a) oferta de cumpărare;

b) dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei,

c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant;

d) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;

e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;

f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;

g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/paşaport;

h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.

Cumpărătorului îi revine obligaţia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligaţiile de mediu, obligaţiile de conservare a patrimoniului naţional sau altele asemenea.

            Alte informaţii de interes pentru cumpărător, după caz: - plata taxei de participare reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei se va face in contul RO85TREZ2715067XXX004381, deschis la Trezoreria Municipiului Targoviste.

            Pentru informaţii suplimentare, vă puteţi adresa la sediul nostru, la camera 307 sau la telefon numărul 0245/616779, int.458; persoană de contact: Sasu Mihaela .

            Data afişării: 16.10.2019

 

                                            Şef Administraţie Adjunct - Colectare,                               

                                                Ec.   Popa Gheorghe

 

    Sef serviciu C.E.S.P.J.                                                                  Executor fiscal,

     Ec. Chivu Adrian                                                    Ec. Sasu Mihaela

 

 

 

 


         Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679