Biroul de colectare şi executare silită persoane juridice

Dosar de executare nr. 30128746/1234

Nr. 599 din 13.01.2022

 

 

        ANUNŢ PRIVIND VÂNZAREA BUNURILOR MOBILE

                    Anul 2022 luna Ianuarie ziua 13

 

    În temeiul prevederilor art. 250 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă facem cunoscut că în ziua de 14, luna Februarie, anul 2022, ora 11.30 , la sediul Serviciului Fiscal Municipal din localitatea  HUŞI, str.General Teleman , nr.18,judeţul Vaslui, se vor vinde la licitaţia a-IV-a următoarele bunuri mobile, proprietate a debitorului ASOCIAŢIA CRESCĂTORILOR DE ANIMALE ,,ZIMBRUL MOLDOVEI” cu sediul în localitatea Vetrişoaia,comuna Vetrişoaia ,judeţul Vaslui :  

 

Denumirea bunului

 mobil/

Descriere sumară                                

Drepturile reale şi  privilegiile care grevează bunurile,dacă este cazul

Preţul de evaluare sau de pornire al licitaţiei,

exclusivTVA (lei

Cota TVA/

*neimpozabil/

scutit*

1.BALOTIERA PENTRU BALOŢI, an de fabricaţie 2015

 

S.F.M Huşi,

Proces-verbal de sechestru pentru bunuri mobile nr.8586 din 14.06.2019 şi nr. 8814 din 07.06.2021

16.915

-/-/-

2.GRAPĂ PENTRU PĂŞUNE + SEMĂNĂTOARE+ KIT CALCUL,an de fabricaţie 2014

23.334

-/-/-

3.TOCĂTOR PN 2,an de fabricaţie 2012

3.488

-/-/-

4.MAŞINĂ PENTRU ÎNGRĂŞĂMINTE SDG 1000 ,an de fabricaţie 2014

2.886

-/-/-

 

 

 

 

*) Regimul şi cotele de taxă pe valoarea adăugată aplicabil/aplicabile pentru vânzarea bunurilor mobile sunt cele prevăzute de titlul VII din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

 

    Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri să înştiinţeze despre aceasta organul de executare, înainte de data stabilită pentru vânzare.

    Cei interesaţi în cumpărarea bunurilor sunt invitaţi să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop şi până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pentru participarea la licitaţie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţiei, următoarele documente:

    a) oferta de cumpărare;

    b) dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN  RO79TREZ658506701XXXXXXX,beneficiar Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Iaşi prin Serviciul Fiscal Municipal Huşi , cod de identificare fiscală 3552034, deschis la Trezoreria Municipiului Huşi...............................;

    c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant;

    d) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;

    e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;

    f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;

    g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/paşaport;

 h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.

      Cumpărătorului îi revine obligaţia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligaţiile de mediu, obligaţiile de conservare a patrimoniului naţional sau altele asemenea, respectiv: ................................................................

    Alte informaţii de interes pentru cumpărător, după caz: .nu este cazul

    Pentru informaţii suplimentare, vă puteţi adresa la sediul nostru sau la numărul de telefon 0235480707

 

    Data afişării: 13.01.2022

 

 Conducătorul organului de executare,

  Nume şi prenume  CONDURACHE IOANA                          

 Semnătura ......................................                                

           L.S.

 

 

Şef birou ,                                                    Întocmit ,

 

Arhire Simona                             Executor fiscal  Mustiaţă Valerică