Ascultă

Adresa sediului AJFP Ialomița

 B-dul Matei Basarab nr.14, Slobozia, cod postal 920031, județul Ialomița

Telefoane centrală 0243237140, 0243237141, 0234237142 Fax 0243230052

Program de lucru

 Luni, Marți, Miercuri, Joi   08 – 16:30

 Vineri 08– 14

Miercuri: Program prelungit Asistența contribuabili  08:30-18:30

 Program de lucru cu publicul:

Luni, Marți, Joi, Vineri intre orele  08:30 – 16:30

Miercuri  08:30-18:30 

Conducerea AJFP Ialomița

 Șef administrațiePetre Țenea

Telefon 0243237140

Fax 0243230052

Șef administrație adjunct colectarePopescu Carmen Adriana

Telefon 0243237140 ,0243231105

Fax 0243230052

 Șef administrație adjunct inspecție fiscalăRădulescu Daniel

Telefon 0243230082

Fax 0243234279

 Trezorier șef – Gina Brihac

Telefon  0243235191, 0243234658

Purtător de cuvânt  și Relații publiceCiomîrtan Liliana  răspunde de transmiterea informațiilor de interes public în baza Legii 544/2001, soluționarea petițiilor și a cererilor de audiență conform OG 27/2002

Telefon 0243236660

Fax 0243230052

                PROGRAM AUDIENȚE

 

NUME ȘI PRENUME

FUNCȚIA

ZIUA DE AUDIENȚĂ

PROGRAMUL

PETRE ȚENEA

Sef Administrație

Luni

14– 16

POPESCU CARMEN ADRIANA

Șef administrație adjunct Colectare

Marți

14 – 16

RĂDULESCU DANIEL

Șef administrație adjunct Inspecție fiscală

Joi

14 – 16

BRIHAC GINA

Trezorier șef

Miercuri

13– 15

 

PENTRU SOLICITĂRI DE ASISTENȚĂ ȘI ÎNDRUMARE A CONTRIBUABILILOR, SOLICITĂRI DE INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC, PETIȚII (cereri, reclamații, sesizări, sau propuneri – reglementate de OG 27/2002), CERERI DE AUDIENȚĂ,

VĂ RUGĂM SĂ ACCESAȚI următorul link (formular unic de contact):  https://www.anaf.ro/asistpublic/  

 

Modul de transmitere la organul fiscal de către contribuabili a cererilor, declarațiilor,notificărilor, etc. sunt căile de comunicare prevăzute de lege, respectiv:

 

            1. la registratura organului fiscal - pentru orice tip de solicitare !

            2. direct la compartimentul Registru Contribuabil, pentru depunere declarații fiscale și cereri de adeverințe de venit ;

            3. prin Posta, cu confirmare de primire- pentru orice tip de solicitare ! .

            4. prin intermediul Serviciului Depunere Declarații On-line, pentru depunere declarații fiscale.

            5. prin intermediul SPV (spațiu privat virtual), pentru categoriile de cereri prevăzute de OMFP 660/2017: solicitări de eliberare adeverințe de venit, cazier fiscal, certificat de atestare fiscala, solicitări de obligații fiscale de plata, solicitări de lămuriri fiscale,

6. formular unic de contact ( petiții, informații de interes public cf. Legii 544/2001, asistenta in domeniul fiscal, asistenta tehnica servicii informatice, cereri audienta)