Agenția Națională de

Administrare Fiscală

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice – Craiova

Administratia Judeteana a Finantelor

Publice Dolj

 

 

 
Ministerul Finanțelor Publice

 

Str. Mitropolit Firmilian, nr. 2,

Craiova, jud.Dolj

Tel : 0251402225

Fax : 0251533072

e-mail :Date.Craiova.DJ@anaf.ro

 

 

 
 

 

 

 

 


ANUNT DIN PARTEA AJFP DOLJ

 

 

În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:

 

1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

 

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro ;

Pentru înrolarea în SPV puteți verifica instructiunile prin accesarea următorului link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/SPV/InregistrarePJ.pdf

Formularul 150 completat in SPV puteti sa-l transmiteti pe adresa de e-mail : secretariat.AJFPDolj.DJ@anaf.ro

 

 

1.2. Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/informatii_depunere_decl_juridice

 

Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro , utlizând certificate digitale calificate.

1.3. Documentele ce pot fi primite sau transmise prin Spațiul Privat Virtual de către persoanele juridice sunt urmatoarele:

 A. Documente emise automat:

1. Decizii de impunere din oficiu ;

2. Decizii referitoare la obligațiile de plată accesorii;

3. Acte de executare cum ar fi: somație, titlu executoriu etc.;

4. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: invitație, notificare, înștiințare etc., stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală, conform competențelor legale ;

5. Informații relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, în vederea înștiințării contribuabililor în scopul conformării voluntare.

B. Documente emise la cererea persoanei juridice sau entității fără personalitate juridică:

1. "Situația fiscală conform fișei pe plătitor la data de...";

2. "Certificatul de atestare fiscală";3. "Certificatul de cazier fiscal";

4. "Opinie privind aplicarea legislației fiscale";

5. "Răspunsul la sesizări, petiții, reclamații, cereri de audiență";

6. "Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»";

7. Documentul de soluționare a cererii de ajutor de stat;

8. Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale;

9. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, la cererea persoanei juridice, stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală, conform competențelor legale;

 

Documente emise de persoana juridică sau entitatea fără personalitate juridică și comunicate Ministerului Finanțelor Publice/Agenției Naționale de Administrare Fiscală

1. Declarații fiscale;

2. Cerere privind "Situația fiscală conform fisei pe plătitor la data de ....";

3. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală;

4. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal;

5. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislației fiscale;

6. Sesizare, petiție, reclamație;

7. Cerere de audiență;

8. Cerere privind "Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»";

9. Solicitare de informații publice;

10. Cerere de acordare a unui ajutor de stat;

11. Cereri de restituire;

12. Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în județ/municipiul București sau a numărului unic de identificare din aplicația informatică a Agenției Naționale de Administrare Fiscală;

13. Alte declarații, cereri sau documente, stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală conform competențelor legale;

 

 O lista completa cu documentele ce pot fi primite sau transmise prin spv se regasesc pe site-ul www.anaf.ro prin accesarea urmatorului link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/SPV/DocumentePJ.pdf

 

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat.

Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

 

2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți:

 

2.1. Internet banking;

2.2. www.ghiseul.ro ;

Informatii cu privire la conturile IBAN ale Trezoreriei Operative a Municipiului Craiova le regasiti pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea asistenta contribuabili prin accesarea urmatorului link http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/iban2014/iban_TREZ290_TREZ291.pdf

 

           

 

 

Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.

           

           

Informații în scris pot fi obținute astfel:

 

a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;

 

b) contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

 

Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

De asemenea facem mentiunea ca in contextul instituirii stării de urgență pe teritoriul României prin Decretul președintelui României nr. 195/2020, Ministerul Finanțelor Publice, împreună cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, a întreprins o serie de măsuri în vederea sprijinirii mediului de afaceri, dar și pentru susținerea conformării voluntare.

Aceste masuri au fost expuse si prin comunicatul de presa nr.546/14.04.2020 pe care il regasiti accesand urmatorul link:

https://static.anaf.ro/static/3/Anaf/20200414115126_comunicat_14042020.pdf