Agenția Națională de

Administrare Fiscală

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice – Craiova

Administratia Judeteana a Finantelor

Publice Dolj

 

 

 
Ministerul Finanțelor Publice

 

Str. Mitropolit Firmilian, nr. 2,

Craiova, jud.Dolj

Tel : 0251402225

Fax : 0251533072

e-mail :Date.Craiova.DJ@anaf.ro

 

 

 
 

 

 

 

 


ANUNT DIN PARTEA AJFP DOLJ

 

În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:

 

1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

 

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro ;

Pentru înrolarea în SPV puteți verifica instructiunile prin accesarea următorului link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/SPV/InregistrarePF.pdf

 

1.2. Depunere on-line

 

Declaratia unica se  poate descarca de pe site-ul ANAF prin accesarea sectiunii servicii online-declaratii electronice-descarcare declaratii, prin accesarea urmatorului link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/declaratie_unica.html

Ulterior completarii, se poate depune online prin intermediul spatiului privat personal pe care il detineti prin accesarea sectiunii depunere declaratie unica si alte formulare SPV-PF prin accesarea urmatorului link:

https://formularespv-pf.anaf.ro/

 Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

1.3  Documentele ce pot fi primite sau transmise prin Spațiul Privat Virtual de către persoanele fizice sunt urmatoarele:

 A. Documente emise automat:

 1. Decizii de impunere;

 2. Decizii referitoare la obligațiile de plată accesorii;

 3. Acte de executare cum ar fi: somație, titlu executoriu etc.;

 4. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: notificări, înștiințări etc., stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală, conform competențelor legale;

 5 Notificări, cum ar: notificare privind nedepunerea declarațiilor de impunere, notificare privind nedeclararea contribuției de asigurări sociale și a contribuției de asigurări sociale de sănătate datorate de persoanele fizice, notificare privind destinația unei sume din impozitul anual datorat pentru susținerea entităților nonprofit/unităților de cult.

 

 

 

 

B. Documente emise la cererea persoanei fizice:

1. "Situația fiscală la data de …";

2. "Foaie de vărsământ";

3. "Situația contribuțiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori";

4. "Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»";

5. "Certificatul de atestare fiscală";

6. "Adeverința de venit";

7. "Opinie privind aplicarea legislației fiscale";

8. "Certificatul de cazier fiscal";

9. "Răspunsul la sesizări, petiții, reclamații, cereri de  audiență";

10. Documentul de soluționare a cererii de ajutor de stat;

11. Notificări privind stabilirea rezidenței persoanelor fizice;

12. Certificatul de atribuire a numărului unic de identificarea aparatelor de marcat electronice fiscale;

13. Raport care cuprinde datele primite de bănci la interogarea acestora;

 

Documente emise de persoana fizică și comunicate Ministerului Finanțelor Publice/Agenției Naționale de Administrare Fiscală   

1. Declarații fiscale;

2. Cerere privind "Situația fiscală la data de ...…";

3. Cerere privind "Foaie de vărsământ";

4. Cerere privind "Situația contribuțiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori";

5. Cerere privind "Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»";

6. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală;

7. Cerere de eliberare a unei adeverințe de venit;

8. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislației fiscale;

9. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal;

10. Sesizări, petiții, reclamații;

11. Cereri de audiență;

12. Solicitări privind informațiile publice;

13. Cerere de ajutor de stat;

14. Chestionare pentru stabilirea rezidenței fiscale întocmite de persoana fizică la sosirea și/sau plecarea în/din România;

15. Cereri de restituire;

16. Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în județ/municipiul București sau a numărului unic de identificare din aplicația informatică a Agenției Naționale deAdministrare Fiscală;

 O lista completa cu documentele ce pot fi primite sau transmise prin spv se regasesc pe site-ul www.anaf.ro prin accesarea urmatorului link:

-https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/SPV/DocumentePF.pdf;

2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți:

2.1. Internet banking;

2.2. www.ghiseul.ro ;

Informatii cu privire la conturile IBAN ale Trezoreriei Operative a Municipiului Craiova le regasiti pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea asistenta contribuabili prin accesarea urmatorului link http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/iban2014/iban_TREZ290_TREZ291.pdf .

 

 

Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Informații în scris pot fi obținute astfel:

 

a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;

 

b) contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

 

Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.