Conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 521/2007, reprezentantul legal al contribuabilului se identificã prin Codul Numeric Personal, informaţie specificã persoanelor fizice, şi nu persoanelor juridice. Instrucţiunile postate pe site (la care face referinţã şi ordinul menţionat) prezintã un exemplu în care se vede clar cã reprezentantul legal al contribuabilului este un contabil, persoanã fizicã. Certificatul digital de semnãturã electronicã, la rândul sãu, se referã în mod evident la o persoanã fizicã, numai ea fiind capabilã de semnãturã. Ca urmare, clienţii societãţii dvs. de expertizã contabilã pot împuternici sã semneze declaraţiile fiscale pe administratorul societãţii dvs., (spre exemplu), care va efectua demersurile pentru obţinerea certificatului digital. Dupã instalarea acestuia pe calculatorul dvs. (unul sau mai multe, conform informaţiilor din modulul "Întrebãri frecvente" de pe portalul ANAF) , orice angajat al firmei dvs. poate folosi acest certificat, dacã administratorul este de acord.