În cazul contribuabililor sedii secundare, înregistraţi ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, formularul 150 ”Cerere pentru utilizarea unui certificat digital” semnat şi ştampilat, conform legii, de către contribuabil (entitatea care le-a înfiinţat) se depune de către persoana care deţine certificatul digital calificat, împuternicită pentru semnarea declaraţiilor fiscale, la direcţia generală a finanţelor publice judeţeană sau a municipiului Bucureşti, în a cărei rază teritorială sediile secundare îşi au domiciliul fiscal.
În situaţia în care persoana care deţine certificaul digital calificat, împuternicită de către contribuabil pentru semnarea declaraţiilor fiscale, nu se poate prezenta la sediul organului fiscal competent, aceasta poate fi reprezentată printr-un împuternicit, în condiţiile prevăzute de art.18 alin.(1)-(3) din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.