|
|
|
||||||||||
|
||||||||||||
Curriculum vitae Europass |
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Informaţii personale |
|
|||||||||||
Nume / Prenume |
Mihail Constantin |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Naţionalitate(-tăţi) |
Română |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Data naşterii |
20.01.1947 |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Starea civilă |
căsătorit |
|||||||||||
Experienţa profesională |
|
|||||||||||
Perioada Functia si postul ocupat Activitati si responsabilitati principale Numele si adresa angajatorului Tipul activităţii sau sectorul de activitate |
22.05.2012 – prezent, Vicepreşedinte A.N.A.F Ministerul Finanţelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală 12.05.2012 – 22.05.2012, Consilier personal – Cabinet Preşedinte A.N.A.F. Ministerul Finanţelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală 06.01.2010 – 12.05.2012, Director cabinet – Cabinet Vicepreşedinte A.N.A.F. Ministerul Finanţelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală 01.06.2009 – 06.01.2010, Consilier personal - Cabinet Vicepreşedinte A.N.A.F Ministerul Finanţelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală 01.05.2009 - 31.05.2009, Director general Conducerea şi coordonarea activităţilor economice şi financiare SC „ SYNERGY MANAGEMENT” SRL Predeal 02.10.2007 – 27.04.2009, Director General Conducerea şi coordonarea activităţilor specifice în domeniul evaluării veniturilor, sinteze şi strategii, planificare indicatori de performanţă, monitorizarea colectării creanţelor bugetare şi coordonarea planurilor de dezvoltare a proiectelor de informatizare ale A.N.A.F. Ministerul Economiei şi Finanţelor – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Direcţia Generală de Planificare Strategică şi Monitorizare a Realizării Creanţelor Bugetare. 30.07.2007 – 02.10.2007, Director Conducerea şi coordonarea activităţii specifice în domeniul evalurii veniturilor bugetare, propuneri de strategii şi sinteze pentru conducere, realizarea propunerilor privind planificarea unităţilor subordonate A.N.A.F, monitorizarea indicatorilor de performanţă. Ministerul Economiei şi Finanţelor – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Direcţia de Planificare Strategică Iunie 2007 – iulie 2007, Şef serviciu şi împuternicit pentru exercitarea funcţiei de director Coordonarea planurilor de informatizare ale A.N.A.F. Ministerul Economiei si Finanţelor – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Directia de Planificare Strategică Aprilie 2005 - iunie 2007, Şef serviciu şi împuternicit pentru exercitarea funcţiei de director general Coordonarea planurilor de informatizare ale A.N.A.F. Ministerul Finanţelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Direcţia Generală pentru Reformă şi Cooperare Internaţională 2004 – aprilie 2005, Director General Conducerea şi coordonarea activităţii specifice direcţiei în conformitate cu ROF-ul aprobat. Monitorizarea realizării încasărilor bugetare, reducerea arieratelor, executării silite şi a marilor contribuabili. Îndrumarea unităţilor teritoriale în domeniul de mai sus. Ministerul Finanţelor Publice – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Direcţia Generală de Colectare a Creanţelor Bugetare. 2003, Director General Conducerea şi coordonarea activităţii specifice direcţiei în conformitate cu ROF-ul aprobat. Monitorizarea realizării încasărilor bugetare, reducerea arieratelor, executării silite şi a marilor contribuabili. Îndrumarea unităţilor teritoriale în domeniul de mai sus. Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Proceduri şi Gestiune a Colectării Veniturilor Bugetare. |
|||||||||||
|
2002, Şef proiect privind crearea A.N.A.F. Conducerea şi coordonarea activităţilor privind crearea unităţilor de mari contribuabili şi a înfiinţării A.N.A.F prin coordonarea Departamentului de Afaceri Fiscale ale FMI. Ministerul Finanţelor Publice 2001, Şef birou Conducerea şi coordonarea activităţii de evidenţă pe plătitori persoane fizice; conducerea şi coordonarea activităţii de monitorizare a contribuabililor mari. Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Administrare a Veniturilor Publice şi a Monopolurilor 1999, Director economic Conducerea şi coordonarea activităţii financiare a societăţii, organizarea şi conducerea contabilităţii, rapoarte financiare. S.C „DHAMCO IMPEX” S.R.L 1997 – 1999, Director General Conducerea şi coordonarea activităţii economico – financiare a societăţii comerciale în conformitate cu obiectul de activitate al acesteia. S.C „L-CORIMEX” S.R.L Bucureşti 1994 – 1997, Director Economic Conducerea şi coordonarea activităţilor economice şi financiare pentru realizarea şi dezvoltarea obiectului de activitate al societăţii. S.C „LIANE CORIMEX” S.R.L Bucureşti 1992 – 1994, Director Financiar Coordonarea activităţii financiare şi valutare pentru activităţile de comerţ exterior, export – import. S.C. „HAZIMEH INTERNAŢIONAL” S.R.L Bucureşti 1991 – 1992, Director Executiv Activităţi specifice funcţiei de director comercial şi comert exterior pentru activitatea proprie şi pentru unităţile cu care s-au încheiat angajamente de colaborare. S.C „ASTAR” SA Bucureşti 1990 – 1991, Director General Adjunct Conducerea şi coordonarea activităţilor specifice, preţuri, bugete, bilanţuri, fonduri – finanţare, activitatea economico – administrativă. Ministerul Industriei şi Resurselor 1982 – 1990, Economist principal Activitate de normare şi consum manoperă pentru unităţile Centralei Industriale. . Participarea la proiectele de reorganizare şi modernizare a activităţii economico – financiare a unităţilor subordonate. Centrala Mecanică şi de Articole Casnice Bucureşti 1982, Economist Activitate de organizare a producţiei şi a muncii pe total centrală industrială, consum manoperă, stat de funcţii, ROF, ROI şi proiecte de reorganizare. Întreprinderea Metaloglobus Bucureşti 1977 – 1982, Economist Activitate de controlor financiar preventiv pentru activitatea de import/export. Conducerea şi coordonarea activităţii serviciului financiar pentru totalitatea activităţilor, export, import economico – administrative. Întreprinderea de Comerţ Exterior ROMSIT Bucureşti 1976 – 1977, Preşedinte Conducerea şi coordonarea activităţii Cooperativei Blănarilor Cooperativa Blănarilor Bucureşti 1977 – martie, Şef birou Coordonarea şi conducerea activităţii de aprovizionare, transporturi şi desfacere pentru realizarea obiectului de activitate al Cooperativei Blănarilor. 1974 – 1976, Economist Activitate de monitorizare a recuperării creanţelor rezultate din activitatea de comerţ exterior – import pentru intreprinderile industriale din domeniul industriei uşoare. Întreprinderea de Comert Exterior ROMSIT Bucureşti
|
|||||||||||
|
1970 – 1974, Contabil Activitate de contabilitate a materialelor stocurilor şi investitiilor. Activitate de coordonare a finanţării activităţii de investiţii, centralizare bilanţuri şi planuri financiare. Uniunea Cooperativelor Mestesugăreşti, Confecţii, Încălţăminte, Prestări Neindustriale Bucureşti 1968 – 1970, Funcţionar economic Activitate de aprovizionare, transporturi şi desfacere pentru realizarea obiectului de activitate al cooperativei. Cooperativa Blănarilor Bucureşti 1965 – 1967, Lacatus constructii metalice Activitate de producţie in domeniul echipamentelor medicale Industria tehnico-medicală Bucureşti |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Educaţie şi formare |
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Perioada Calificarea / diploma obţinută Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională |
2007, Certificat de atestare – consultant fiscal Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti 2005, Diplomă de master – Management public Academia de Studii Economice, Bucureşti 1973, Diplomă de licenţă - Facultatea de Comerţ Interior Academia de Studii Economice, Bucureşti
|
|||||||||||
Aptitudini şi competenţe personale |
|
|||||||||||
Limba(i) maternă(e) |
Română |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Limba(i) străină(e) cunoscută(e) |
|
|||||||||||
Autoevaluare |
|
Înţelegere |
Vorbire |
Scriere |
||||||||
Nivel european (*) |
|
Ascultare |
Citire |
Participare la conversaţie |
Discurs oral |
Exprimare scrisă |
||||||
Limba engleza |
|
A1 |
Utilizator elementar |
A2 |
Utilizator elementar |
A1 |
Utilizator elementar |
A1 |
Utilizator elementar |
A1 |
Utilizator elementar |
|
Limba franceza |
|
A1 |
Utilizator elementar |
A2 |
Utilizator elementar |
A1 |
Utilizator elementar |
A1 |
Utilizator elementar |
A1 |
Utilizator elementar |
|
|
(*) Nivelul Cadrului European Comun de Referinţă Pentru Limbi Străine |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Competenţe şi abilităţi sociale |
Spirit de echipă O bună capacitate de comunicare, obţinută ca urmare a experienţei în domeniul activităţii desfăşurate |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Competenţe şi aptitudini organizatorice |
- bun organizator şi calităţi de lider, dobândite în calitate de director |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Competenţe şi aptitudini tehnice |
- Mecanic – atestat cu Certificat de calificare - Apicultor – atestat cu Certificat de calificare |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului |
- Cunoştinţe de utilizare a sistemelor de operare pe calculator: Windows, Lotus - Permis ECDL – START |
|||||||||||
Alte competenţe şi aptitudini |
Permis auto Categoria B |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Titluri onorifice şi recunoaşteri |
- ianuarie 2011, Ordinul Naţional Serviciu Credincios în grad de Ofiţer - decembrie 2004, Ordinul Naţional Serviciu Credincios în grad de Cavaler |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Informaţii suplimentare
|
Persoanele care pot da date de referinţă: Sorin Blejnar, Mihai Gogancea – Vătăşoiu, Daniel Chiţoiu, Sebastian Bodu, Neculae Plăiaşu, Roşu Gica |