Asculta

HOTĂRÂRE   Nr. 991 din 25 iunie 2004

pentru stabilirea modelului cererii de înregistrare şi al certificatului de înregistrare în registrul comerţului

EMITENT:      GUVERNUL ROMÂNIEI

PUBLICATĂ ÎN: MONITORUL OFICIAL  NR. 590 din  1 iulie 2004

 

    În temeiul art. 108 din Constituţie, republicată, şi al art. 3 alin. (13) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionării comercianţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

 

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

 

    ART. 1

    (1) Se aprobă modelul cererii de înregistrare a persoanelor juridice supuse obligaţiei de înregistrare în registrul comerţului, prevăzut în anexa A.

    (2) Se aprobă modelul cererii de înregistrare în registrul comerţului a persoanelor fizice şi asociaţiilor familiale, prevăzut în anexa B.

    (3) Se aprobă modelul cererii pentru obţinerea autorizării funcţionării, prevăzut în anexa C.

    (4) Se aprobă modelul formularului "Declaraţie pe propria răspundere" din care rezultă că la sediul social/secundar nu se desfăşoară activităţile prevăzute în obiectul de activitate declarat, prevăzut în anexa D.

    ART. 2

    (1) Se aprobă modelul certificatului de înregistrare a comerciantului, prevăzut în anexa E.

    (2) Se aprobă modelul formularului care devine anexă la certificatul de înregistrare, prevăzut în anexa F.

    ART. 3

    Anexele A - F*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

------------

    *) Anexele A - F sunt reproduse în facsimil.

 

    ART. 4

    Ghidul şi aplicaţia informatică de completare a cererii de înregistrare vor fi elaborate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi vor fi puse la dispoziţie solicitanţilor.

    ART. 5

    Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 iulie 2004.

    ART. 6

    Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 1.047/2003 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare în registrul comerţului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 646 din 11 septembrie 2003.

 

                  PRIM-MINISTRU

                  ADRIAN NĂSTASE

 

                         Contrasemnează:

                         p. Ministrul justiţiei,

                         Claudiu Ştefan Seucan,

                         secretar de stat

 

                         Ministrul finanţelor publice,

                         Mihai Nicolae Tănăsescu

 

     ANEXA A

 

 ______________________________________________________________________________

| I.                   | II.     CERERE DE ÎNREGISTRARE       | III.           |

|                      |  _                   _               |                |

| MINISTERUL JUSTIŢIEI | |_| Înmatriculare   |_| Menţiuni     | Nr. de intrare:|

| OFICIUL REGISTRULUI  |     şi înregistrare                  | .............. |

| COMERŢULUI DE PE     |     fiscală                          | Data:          |

| LÂNGĂ TRIBUNALUL     |______________________________________| .............. |

|                      | _                                    |                |

| ..................   ||_| Societate comercială:             |                |

|                      |   _      _      _       _       _    |                |

|                      |  |_|    |_|    |_|     |_|     |_|   |                |

|                      | S.R.L.  S.A.  S.N.C.  S.C.S.  S.C.A. |                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Companie naţională                |                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Societate naţională               |                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Regie autonomă                    |                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Organizaţie cooperatistă:         |                |

|                      |   _         _          _             |                |

|                      |  |_|       |_|        |_|            |                |

|                      |  de credit de consum  meşteşugărească|                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Grup de interes economic:         |                |

|                      |   _               _                  |                |

|                      |  |_|             |_|                 |                |

|                      |  comerciant      necomerciant        |                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Sucursală                         |                |

|______________________|______________________________________|________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                                                              |

| IV.                 Domnule Judecător delegat/Director,                      |

|                                                                              |

| 1. Firma: ................................................................., |

| având număr de ordine în registrul comerţului*1) ................., cod unic |

| de înregistrare*1) .......................;                                  |

| 2. cu sediul în: localitatea ......................, str. .................. |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal .........., telefon ........., ............., fax .............., |

| .............., e-mail ...................., web site .....................; |

| 3. prin ........................., CNP/NIF ................................, |

|              (nume, prenume)                (cod numeric personal/număr de   |

|                                                  identificare fiscală)       |

| în calitate de ....................., conform ............................., |

|                                                                              |

| în temeiul Legii nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicată, cu   |

| modificările ulterioare şi a Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru  |

| asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor   |

| publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei,       |

| solicită:                                                                    |

| 4. Obiectul cererii:                                                         |

|       _                                                                      |

| 4.1. |_| autorizarea constituirii persoanei juridice şi înmatricularea în    |

|          registrul comerţului, Report anexa nr. 1 - PJ                       |

|       _                                                                      |

| 4.2. |_| autorizarea constituirii sucursalei şi înmatricularea în registrul  |

|          comerţului, Report anexa nr. 1 - PJ                                 |

|       _                                                                      |

| 4.3. |_| înmatricularea în registrul comerţului ca urmare a schimbării       |

|          sediului din judeţul ....................., Report anexa nr. 1 - PJ |

|       _                                                                      |

| 4.4. |_| înregistrarea în registrul comerţului a modificării formei juridice,|

|          Report anexa nr. 1 - PJ                                             |

|       _                                                                      |

| 4.5. |_| înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor referitoare la: |

|   ________________________________________________________________________   |

| / Marcajul |  _                                                            \ |

||unei căsuţe| |_| denumire*2), Report anexa nr. 3                            ||

||presupune  |  _                                                             ||

||plata taxei| |_| emblemă, Report anexa nr. 3                                ||

||pentru     |  _                                                             ||

||menţiunea  | |_| sediu în aceeaşi localitate*2), Report anexa nr. 3         ||

||solicitată |  _                                                             ||

||           | |_| durata societăţii, Report anexa nr. 3                      ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| suspendare activitate, Report anexa nr. 3                  ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| reluare activitate, Report anexa nr. 3                     ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| capital social, Report anexa nr. 3                         ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| asociaţi/acţionari, Report anexa nr. 4/5                   ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| participare la profit şi pierderi, Report anexa nr. 4/5    ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| obiect de activitate*2), Report anexa nr. 6                ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| administratori/persoane împuternicite, Report anexa nr. 7/8||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| cenzori, Report anexa nr. 7/8                              ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| auditori, Report anexa nr. 7/8                             ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| sediu secundar, Report anexa nr. 9                         ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| fuziune                                                    ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| divizare                                                   ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| dizolvare                                                  ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| lichidare                                                  ||

||           |  _                                                             ||

||           | |_| altele, conform art. ....................................  ||

||           |     ........................, din actul modificator            ||

| \__________|_______________________________________________________________/ |

|     _                                                                        |

| 5. |_| Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 alin. (2) |

| din Codul de procedură civilă.                                               |

| În susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate în opisul de      |

| documente.                                                                   |

| 6. Cererea este legal timbrată cu ...................... lei taxă judiciară  |

| de timbru şi ....................... lei timbru judiciar.                    |

|                                                                              |

| Data: .........................        Semnătura ........................    |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| V. *3) În temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicată şi modificată,   |

| şi/sau art. 174 alin. (2) din Legea nr. 161/2003, ........................., |

| judecător delegat şi/sau director al Oficiului Registrului Comerţului de pe  |

| lângă Tribunalul ........................., examinând înscrisurile depuse în |

| susţinerea cererii şi, constatând că sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele      |

| legale dispune: ............................................................ |

| ............................................................................ |

| ............................................................................ |

|          Judecător delegat/Director,                                         |

|                                                         Referent,            |

| Data: .................                                                      |

|______________________________________________________________________________|

 

    NOTĂ:

    *1) Se completează de solicitant numai în cazul cererilor de înregistrare menţiuni;

    *2) În cazul schimbării denumirii şi/sau sediului şi/sau activităţii principale la taxa calculată, pentru menţiunile solicitate, se adaugă taxa de preschimbare a certificatului de înregistrare;

    *3) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta).

 

    cod 11-10-116

 

    CERERE DE ÎNREGISTRARE         Nr. intrare: .......... data: ..............

 

 ______________________________________________________________________________

|      _                                                                       |

| VI. |_| Solicit înregistrarea fiscală conform datelor înscrise în            |

| anexa nr. 2 - PJ.                                                            |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| VII. Persoana şi domiciliul ales pentru comunicări, potrivit art. 28 din     |

| Legea nr. 26/1990, republicată cu modificările ulterioare:                   |

| 1. Nume şi prenume: ........................................................ |

| 2. Adresa: localitatea ..................., str. ................. nr. ...., |

| bloc. ..., scara. ..., etaj. ..., ap. ..., judeţ/sector ..................., |

| cod poştal ................, telefon ............, fax ...................., |

| e-mail .......................                                               |

|     _                                                                        |

| 3. |_| Solicit comunicarea prin poştă a documentelor care atestă efectuarea  |

| înregistrării în registrul comerţului.                                       |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                                                              |

| VIII.            OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE                |

|______________________________________________________________________________|

 _________________________________________  ___________________________________

|Nr. |         Denumirea actului     |Nr. ||Nr. |    Denumirea actului   |Nr.  |

|crt.|                               |file||crt.| (după caz, în funcţie  |file |

|____|_______________________________|____||    | de înregistrările      |     |

|  1.|Dovadă disponibilitate firmă   |    ||    | solicitate, se         |     |

|____|_______________________________|____||    | menţionează documentele|     |

|  2.|Act constitutiv/Act            |    ||    | doveditoare cerute de  |     |

|    |administrativ                  |    ||    | prevederile legale în  |     |

|____|_______________________________|____||    | vigoare)               |     |

|  3.|Act adiţional/Hotărâre adunare |    ||____|________________________|_____|

|    |generală                       |    || 13.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

|  4.|Declaraţii pe propria          |    || 14.|                        |     |

|    |răspundere asociaţi/           |    ||____|________________________|_____|

|    |administratori/cenzori         |    || 15.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

|  5.|Dovadă sediu                   |    || 16.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

|  6.|Cazierul fiscal                |    || 17.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

|  7.|Dovadă capital social          |    || 18.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

|  8.|Împuternicire                  |    || 19.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

|  9.|Dovadă disponibilitate emblemă |    || 20.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

| 10.|Dovadă taxă registru           |    || 21.|                        |     |

|____|_______________________________|____||____|________________________|_____|

| 11.|Dovadă taxă publicare în       |    || 22.|                        |     |

|    |Monitorul Oficial al României  |    ||____|________________________|_____|

|____|_______________________________|____||                             |     |

| 12.|Dovadă taxă judiciară de timbru|    ||                Total file:  |     |

|____|_______________________________|____||_____________________________|_____|

 ______________________________________________________________________________

| IX. Anexele nr. ................... fac parte integrantă din prezenta cerere.|

| Întocmită în două exemplare, pe propria răspundere, cunoscând că declaraţiile|

| inexacte sunt pedepsite conform legii.                                       |

|                                                                              |

| Data: ........................                Semnătura .................... |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| X.                             REFERAT                                       |

|                                                                              |

|     Referent(ă) ........................... am verificat cererea şi existenţa|

|                     (nume şi prenume)                                        |

| actelor doveditoare, menţionate în opisul de documente, faţă de care am/nu   |

| am observaţii: ............................................................. |

| ............................................................................ |

| ............................................................................ |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

|                                              Semnătura ..................... |

|______________________________________________________________________________|

 

    Am primit un exemplar

    Semnătură deponent ..................

 

    ANEXA 1 - PF

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

                 REPREZENTANT/MEMBRII ASOCIAŢIEI FAMILIALE

 

 ______________________________________________________________________________

|                             _                                                |

|                            |_| Reprezentant                                  |

|______________________________________________________________________________|

|                               _              _                               |

| I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| numirii    |_| modificării datelor de       |

|     _                                           identificare                 |

|    |_| retragerii din funcţie a .............................................|

|                                 (numele şi prenumele reprezentantului retras)|

|______________________________________________________________________________|

| II. DATE DE IDENTIFICARE                                                     |

|  1. Nume: ........................... prenume: ............................. |

|  2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                       |

|     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                             |

|                                                                              |

|  3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate .................., |

|                              zi lună    an                                   |

|     judeţ/ţară ............................................................. |

|  4. Domiciliu: localitatea ......................, str. .................... |

|     nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........., |

|     cod poştal ............ ţara ..................., telefon ............., |

|     fax ...............                                                      |

|  5. Cetăţenie: ..................... 6. Stare civilă: ...................... |

|  7. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ................................ |

|     ........................................................................ |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                         _                                                    |

|                        |_| Membrii asociaţiei familiale                      |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                               _                                              |

| I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| constituirii asociaţiei                     |

|                               _                                              |

|                              |_| modificării datelor de identificare         |

|                               _                                              |

|                              |_| cooptării unui asociat nou                  |

|                               _                                              |

|                              |_| retragerii din asociaţie                    |

|______________________________________________________________________________|

| II. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2 - 8 se completează la constituire şi la|

| menţiuni de modificare date de identificare sau asociaţi noi)                |

|  1. Nume: .......................... prenume: .............................. |

|  2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                       |

|     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                             |

|                                                                              |

|  3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate .................., |

|                              zi lună    an                                   |

|     judeţ/ţară ............................................................. |

|  4. Domiciliu: localitatea ......................, str. .................... |

|     nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........., |

|     cod poştal ..........., ţara ..................., telefon ............., |

|     fax ...............                                                      |

|  5. Cetăţenie: ............................... 6. Calitatea de membru al     |

|     familiei: ........................ 7. Stare civilă: .................... |

|  8. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ................................ |

|  ........................................................................... |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                _                                             |

| II. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| constituirii asociaţiei                    |

|                                _                                             |

|                               |_| modificării datelor de identificare        |

|                                _                                             |

|                               |_| cooptării unui asociat nou                 |

|                                _                                             |

|                               |_| retragerii din asociaţie                   |

|______________________________________________________________________________|

| II. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2 - 8 se completează la constituire şi la|

| menţiuni de modificare date de identificare sau asociaţi noi)                |

|  1. Nume: .......................... prenume: .............................. |

|  2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                       |

|     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                             |

|                                                                              |

|  3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate .................., |

|                              zi lună    an                                   |

|     judeţ/ţară ............................................................. |

|  4. Domiciliu: localitatea ......................, str. .................... |

|     nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........., |

|     cod poştal ..........., ţara ..................., telefon ............., |

|     fax ................                                                     |

|  5. Cetăţenie: ............................... 6. Calitatea de membru al     |

|     familiei: ........................ 7. Stare civilă: .................... |

|  8. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ................................ |

|  ........................................................................... |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 1 - PJ

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

    REFERITOR LA ÎNMATRICULAREA ÎN REGISTRUL COMERŢULUI declar următoarele:

 ______________________________________________________________________________

| I. ACTIVITATEA ECONOMICĂ ANTERIOARĂ ........................................ |

|                                       (persoana(ele) juridică(e) din care    |

|                                       provine, nr. de ordine în registrul    |

|                                       comerţului, cod unic de înregistrare)  |

|  _            _             _                              _                 |

| |_| fuziune  |_| divizare  |_| reînmatriculare ca urmare  |_| alte cazuri    |

|                                a schimbării sediului                         |

|______________________________________________________________________________|

|                     _                                          _             |

| II. SEDIUL SOCIAL: |_| valabil până la data de ............../|_| perioadă   |

|                                                                   nelimitată,|

|                    conform actului ..........., nr. ...... din ............. |

|______________________________________________________________________________|

| III. ASOCIAŢI/ACŢIONARI                                                      |

|                                                        _                     |

| Număr total ......, din care: persoane fizice ......, |_| REPORT anexa nr. 4 |

|                                                        _                     |

|                               persoane juridice ...., |_| REPORT anexa nr. 5 |

|______________________________________________________________________________|

| IV. OBIECT DE ACTIVITATE - REPORT anexa nr. 6                                |

|______________________________________________________________________________|

| V. CAPITAL SOCIAL                                                            |

| 1. Capital social total .................. lei, împărţit în ................ |

|    părţi sociale/acţiuni/părţi de interes;                                   |

|    valoare parte socială/acţiune .............................. lei fiecare; |

|    din care: numerar .................. lei; natură .................... lei |

| 2. Capital social vărsat la constituire ................................ lei,|

|    din care: numerar ...................lei; natură .................... lei |

| 3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social: ................. |

| ____________________________________________________________________________ |

|              _                              _                                |

| 4. Acţiuni: |_| nominative nr. .........., |_| la purtător nr. ............  |

|    Categorii de acţiuni: ..................................................  |

|    Caracteristici:                                                           |

|    categorie .........., nr. acţiuni ........., nr. voturi/acţiune .......,  |

|    drepturi conferite ....................................................;  |

|    categorie .........., nr. acţiuni ........., nr. voturi/acţiune .......,  |

|    drepturi conferite ....................................................;  |

|    categorie .........., nr. acţiuni ........., nr. voturi/acţiune .......,  |

|    drepturi conferite ....................................................;  |

| ____________________________________________________________________________ |

| 5. Investiţie străină în total capital: .................................... |

|       (pentru evidenţa statistică)       (valoarea şi moneda de subscriere)  |

|    ......................................................................... |

|    ............. echivalent ROL, la cursul de ......................... ROL; |

|    cotă parte capital subscris ...........................................%  |

| ____________________________________________________________________________ |

| 6. Aportul la capital, părţile sociale/acţiunile/părţile de interes deţinute |

|    şi participarea la profit şi pierderi:                                    |

|             _                             _                                  |

|            |_| REPORT anexa nr. 4        |_| REPORT anexa nr. 5              |

|______________________________________________________________________________|

| VI. ADMINISTRATORI/REPREZENTANŢI/ÎMPUTERNICIŢI/LICHIDATORI                   |

|  1. Durată mandat: .........., data încetării mandatului: .................. |

|                                                         _                    |

|  2. Număr total ...., din care: persoane fizice ....., |_| REPORT anexa nr. 7|

|                                                         _                    |

|                                 persoane juridice ..., |_| REPORT anexa nr. 8|

|______________________________________________________________________________|

| VII. CENZORI PERMANENŢI                                                      |

|   1. Durată mandat: ........., data încetării mandatului: .................. |

|                                                         _                    |

|   2. Număr total ..., din care: persoane fizice ....., |_| REPORT anexa nr. 7|

|                                                         _                    |

|                                 persoane juridice ..., |_| REPORT anexa nr. 8|

|______________________________________________________________________________|

| VIII. AUDITORI                                                               |

|  1. Durată mandat: .........., data încetării mandatului: .................. |

|                                                         _                    |

|  2. Număr total ...., din care: persoane fizice ....., |_| REPORT anexa nr. 7|

|                                                         _                    |

|                                 persoane juridice ..., |_| REPORT anexa nr. 8|

|______________________________________________________________________________|

|                                                                _             |

| IX. DURATA SOCIETĂŢII ...... ani, până la data de: ........../|_| nelimitată |

|______________________________________________________________________________|

|                        _                                                     |

| X. EMBLEMA SOCIETĂŢII |_|                                                    |

|______________________________________________________________________________|

|                        _                                                     |

| XI. SEDII SECUNDARE - |_| REPORT anexa nr. 9                                 |

|______________________________________________________________________________|

|                _                                                             |

| XII. ALTELE - |_| conform art. ................, din actul constitutiv.      |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 2 - PJ

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

           REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE*):

 _____________________________________________________________________________

| I. DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL                                              |

| 1. Plătitor de T.V.A.                                                        |

| 1.1. Cifra de afaceri anuală din operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept |

|      de deducere pe care estimaţi că o veţi realiza, .................. lei, |

|      din care:                                                               |

| 1.1.1. din operaţiuni taxabile                     ..................... lei |

| 1.1.2. din operaţiuni scutite cu drept de deducere ..................... lei |

|       _                                                                      |

| 1.2. |_| Declaraţi că realizaţi operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept  |

|          de deducere din care estimaţi că veţi obţine o cifră de afaceri     |

|          anuală sub plafonul de scutire prevăzut de lege, dar doriţi să      |

|          optaţi pentru aplicarea regimului normal de T.V.A.?                 |

|       _                                                                      |

| 1.3. |_| Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept de deducere |

|          a T.V.A.?                                                           |

|         _                                                                    |

| 1.3.1. |_| Declaraţi că desfăşuraţi în exclusivitate operaţiuni scutite din  |

|            arendarea, concesionarea şi închirierea de bunuri imobile, cu     |

|            excepţiile prevăzute de lege, dar doriţi să optaţi pentru taxarea |

|            acestora?                                                         |

| 1.4. Plata T.V.A.:                                                           |

|         _                                                                    |

| 1.4.1. |_| lunară                                                            |

|         _                                                                    |

| 1.4.2. |_| trimestrială                                                      |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 2. |_| Plătitor de accize                                                    |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 3. |_| Plătitor de impozit pe ţiţei şi pe gaze naturale din producţia internă|

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 4. |_| Plătitor de taxe şi redevenţe în activitatea petrolieră şi minieră    |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 5. |_| Plătitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri asimilate   |

|        salariilor                                                            |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 6. |_| Plătitor de impozit pe profit:                                        |

|       _                                                                      |

| 6.1. |_| plata lunară                                                        |

|       _                                                                      |

| 6.2. |_| plata trimestrială                                                  |

|       _                                                                      |

| 6.3. |_| plata anuală                                                        |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 7. |_| Plătitor de impozit pe veniturile microîntreprinderilor               |

| ____________________________________________________________________________ |

| 8. Contribuţii:                                                              |

|       _                                                                      |

| 8.1. |_| Contribuţia pentru asigurări sociale de sănătate                    |

|       _                                                                      |

| 8.2. |_| Contribuţia pentru asigurări de şomaj                               |

|       _                                                                      |

| 8.3. |_| Contribuţia de asigurare pentru accidente de muncă şi boli          |

           profesionale                                                        |

|       _                                                                      |

| 8.4. |_| Contribuţia de asigurări sociale                                    |

|______________________________________________________________________________|

| II. FELUL SEDIULUI PENTRU PLĂTITORII CU STATUT DE SUCURSALĂ:                 |

|      _                                                                       |

|  1. |_| Plătitor cu sediul central în România    Cod de identificare fiscală |

|                                                  al unităţii înfiinţătoare:  |

|                                                  ........................... |

|      _                                                                       |

|  2. |_| Plătitor cu sediul central în străinătate                            |

|______________________________________________________________________________|

| III. COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ AL UNITĂŢII DIVIZATE ...................... |

|______________________________________________________________________________|

| IV. BANCA  ................................  Cont .......................... |

|            ................................       .......................... |

|______________________________________________________________________________|

    *) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează la constituire. Menţiunile referitoare la modificarea acestor date, se declară la organul fiscal competent cu excepţia datelor privind modificarea atributului de plătitor/neplătitor de T.V.A. . Înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a plătitorilor de taxă pe valoarea adăugată, ulterior înfiinţării, se solicită la oficiul registrului comerţului prin completarea Cererii de preschimbare a Certificatului de înregistrare.

 

    ANEXA 2 - PF

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

           REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE*):

 _____________________________________________________________________________

| I. DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL                                              |

| 1. Plătitor de T.V.A.                                                        |

| 1.1. Cifra de afaceri anuală din operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept |

|      de deducere pe care estimaţi că o veţi realiza, .................. lei, |

|      din care:                                                               |

| 1.1.1. din operaţiuni taxabile                     ..................... lei |

| 1.1.2. din operaţiuni scutite cu drept de deducere ..................... lei |

|       _                                                                      |

| 1.2. |_| Declaraţi că realizaţi operaţiuni taxabile şi/sau scutite cu drept  |

|          de deducere din care estimaţi că veţi obţine o cifră de afaceri     |

|          anuală sub plafonul de scutire prevăzut de lege, dar doriţi să      |

|          optaţi pentru aplicarea regimului normal de T.V.A.?                 |

|       _                                                                      |

| 1.3. |_| Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept de deducere |

|          a T.V.A.?                                                           |

|         _                                                                    |

| 1.3.1. |_| Declaraţi că desfăşuraţi în exclusivitate operaţiuni scutite din  |

|            arendarea, concesionarea şi închirierea de bunuri imobile, cu     |

|            excepţiile prevăzute de lege, dar doriţi să optaţi pentru taxarea |

|            acestora?                                                         |

| 1.4. Plata T.V.A.:                                                           |

|         _                                                                    |

| 1.4.1. |_| lunară                                                            |

|         _                                                                    |

| 1.4.2. |_| trimestrială                                                      |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 2. |_| Plătitor de accize                                                    |

| ____________________________________________________________________________ |

|     _                                                                        |

| 3. |_| Plătitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri asimilate   |

|        salariilor                                                            |

| ____________________________________________________________________________ |

| 4. Contribuţii:                                                              |

|       _                                                                      |

| 4.1. |_| Contribuţia pentru asigurări sociale de sănătate                    |

|       _                                                                      |

| 4.2. |_| Contribuţia pentru asigurări de şomaj                               |

|       _                                                                      |

| 4.3. |_| Contribuţia de asigurare pentru accidente de muncă şi boli          |

           profesionale                                                        |

|       _                                                                      |

| 4.4. |_| Contribuţia de asigurări sociale                                    |

|______________________________________________________________________________|

| IV. BANCA  ................................  Cont .......................... |

|            ................................       .......................... |

|            ................................       .......................... |

|______________________________________________________________________________|

    *) Datele referitoare la înregistrarea fiscală se completează la constituire. Menţiunile referitoare la modificarea acestor date, se declară la organul fiscal competent cu excepţia datelor privind modificarea atributului de plătitor/neplătitor de T.V.A. . Înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a plătitorilor de taxă pe valoarea adăugată, ulterior înfiinţării, se solicită la oficiul registrului comerţului prin completarea Cererii de preschimbare a Certificatului de înregistrare.

 

    ANEXA 3

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

    REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA ÎN REGISTRUL COMERŢULUI A MENŢIUNILOR declar următoarele:

 ______________________________________________________________________________

| I. DENUMIRE: schimbare firmă din: .......................................... |

|    în: ..................................................................... |

|______________________________________________________________________________|

|               _                _                                             |

| II. EMBLEMĂ: |_| declarare    |_| schimbare                                  |

|______________________________________________________________________________|

| III. SEDIU: schimbare sediu din localitatea ..............................., |

|      judeţ/sector ................                                           |

|      în: localitatea ........................, str. ........................ |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ................, conform actului ........................., |

|      nr. ... din .............., valabil până la data de .................., |

|      telefon ............, .............., fax ............., ............., |

|      e-mail ............................., web site ........................ |

|______________________________________________________________________________|

| IV. DURATA SOCIETĂŢII din: ................ în: .....................până la |

|                                  _                                           |

|     data de .................../|_| nelimitată                               |

|______________________________________________________________________________|

| V. SUSPENDARE ACTIVITATE de la data: .............. la data: ............... |

|______________________________________________________________________________|

| VI. RELUARE ACTIVITATE la data: ...................                          |

|______________________________________________________________________________|

|                       _             _             _            _             |

| VII. CAPITAL SOCIAL: |_| majorare  |_| reducere  |_| cesiune  |_| vărsământ  |

|   1. Valoare nouă (total) ................. lei, împărţit în ......... părţi |

|      sociale/acţiuni/părţi de interes;                                       |

|      valoare parte socială/acţiune .................. lei fiecare            |

|   2. Capital social total vărsat ...................................... lei  |

|   3. Investiţie străină în total capital: .................................. |

|         (pentru evidenţa statistică)      (valoarea şi moneda de subscriere) |

|      ....................................................................... |

|      echivalent ROL, la cursul de .................. ROL; cotă parte capital |

|      total subscris .............%                                           |

| ____________________________________________________________________________ |

|   4. Majorare prin:                                                          |

|       _                              _                          _            |

|      |_| aporturi noi               |_| compensare creanţe     |_| fuziune   |

|       _                              _                          _            |

|      |_| încorporarea rezervelor    |_| profit                 |_| altele    |

|                                                                              |

|   4.1. Valoarea de majorare ....................... lei,                     |

|        din care: numerar .................. lei; natură ............... lei. |

|   4.2. Capital social vărsat la majorare ................. lei,              |

|        din care: numerar .................. lei; natură ............... lei. |

|   4.3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social: ............. |

| ____________________________________________________________________________ |

|   5. Reducere prin:                                                          |

|       _                                                                      |

|      |_| modificare număr acţiuni/părţi sociale                              |

|       _                                                      _               |

|      |_| modificare valoare nominală acţiuni/părţi sociale  |_| divizare     |

|       _                              _                                       |

|      |_| anulare acţiuni proprii    |_| scutire asociaţi de vărsăminte       |

|       _                                                      _               |

|      |_| restituire cotă parte către acţionari              |_| altele       |

|                                                                              |

|      Valoarea de reducere .................. lei; cotă parte din capitalul   |

|      subscris ......%                                                        |

|______________________________________________________________________________|

|                 _                             _                              |

| VIII. ACŢIUNI: |_| nominative nr. ....,      |_| la purtător nr. .....       |

|    1. Categorii de acţiuni: ..............................                   |

|    2. Caracteristici:                                                        |

|       categorie .........., nr. acţiuni ......, nr. voturi/acţiune ........, |

|       drepturi conferite ......................;                             |

|       categorie .........., nr. acţiuni ......, nr. voturi/acţiune ........, |

|       drepturi conferite ......................;                             |

|       categorie .........., nr. acţiuni ......, nr. voturi/acţiune ........, |

|       drepturi conferite ......................;                             |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 4

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

    PERSOANE FIZICE ASOCIAŢI/ACŢIONARI - APORTURI LA CAPITAL

 

 ______________________________________________________________________________

|     _                     _                          _            _          |

| I. |_| Asociat nou prin: |_| constituire societate  |_| cesiune  |_| majorare|

|______________________________________________________________________________|

|      _                       _             _                     _           |

| II. |_| Modificări asociat: |_| date de   |_| cotă participare  |_| majorare |

|                             identificare  la profit şi pierderi              |

|                              _            _           _             _        |

|         existent            |_| cesiune: |_| totală  |_| parţială  |_| între |

|                                                                    asociaţi  |

|                              _                                               |

|                             |_| retragere fără cesiune                       |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| III. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2 - 6 se completează la constituire şi  |

|      la menţiuni de modificare date de identificare sau asociaţi noi)        |

|   1. Nume: ......................... prenume: .............................. |

|   2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                      |

|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                            |

|                                                                              |

|   3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate ................., |

|                               zi lună   an                                   |

|      judeţ/ţară ...........................                                  |

|   4. Domiciliu: localitatea ......................, str. ................... |

|      nr. ...., bloc ...., scara ...., etaj ...., ap. ...., judeţ/sector      |

|      ................., cod poştal .............., ţara ..................., |

|      telefon ........................., fax ................................ |

|   5. Cetăţenie: ......................................                       |

|   6. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ............................... |

|      ......................................................................  |

|______________________________________________________________________________|

|                        _                       _                             |

| IV. APORT LA CAPITAL: |_| la constituire      |_| la majorare                |

|  1. Aport subscris: ................... lei, nr. părţi sociale/acţiuni/părţi |

|     de interes: ...................................                          |

|     din care: > numerar ....................... lei;                         |

|               > natură ........................ lei, constând în: .......... |

|     ........................................................................ |

|     ........................................................................ |

|     ........................................................................ |

|     mod de evaluare: ....................................................... |

|     ........................................................................ |

|  2. Aport vărsat ................................ lei, din care:             |

|     numerar ..........................lei; natură ..................... lei  |

|  3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social subscris: ....... |

|  4. Investiţie străină: .................................................... |

|     (numai pentru asociatul cu        (valoarea şi moneda de subscriere)     |

|     domiciliul în străinătate,                                               |

|     pentru evidenţa statistică)                                              |

|     ........................................................................ |

|     ............... echivalent ROL, la cursul de .................. ROL.     |

|______________________________________________________________________________|

| V. REDUCERE aport de la ................... lei, la .................... lei.|

|______________________________________________________________________________|

| VI. PĂRŢI SOCIALE/ACŢIUNI/PĂRŢI DE INTERES CESIONATE: număr ......., valoare |

|     totală .............................. lei                                |

|     .......................................................................; |

|     .......................................................................; |

|     ........................................................................ |

|     (Se completează cu asociaţii care dobândesc p.s./acţiuni/părţi de interes|

|     indicându-se numele şi prenumele/firma, numărul şi valoarea totală a     |

|     acestora, după caz.)                                                     |

|______________________________________________________________________________|

| VII. APORT VALOARE FINALĂ (după majorare, reducere, cesiune)                 |

|   1. Total ...................... lei, număr părţi sociale/acţiuni/părţi de  |

|      interes ................, cotă parte ..........%                        |

|   2. Cotă participare la profit şi pierderi: ..............%                 |

|   3. Acţiuni deţinute pe categorii:                                          |

|      categorie ..........., nr. acţiuni ................;                    |

|      categorie ..........., nr. acţiuni ................;                    |

|      categorie ..........., nr. acţiuni .................                    |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 5

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

    PERSOANE JURIDICE ASOCIAŢI/ACŢIONARI - APORTURI LA CAPITAL

 

 ______________________________________________________________________________

|     _                     _                          _            _          |

| I. |_| Asociat nou prin: |_| constituire societate  |_| cesiune  |_| majorare|

|______________________________________________________________________________|

|      _                       _                           _                   |

| II. |_| Modificări asociat: |_| date de identificare    |_| formă juridică   |

|                              _                           _                   |

|                             |_| cotă participare        |_| majorare         |

|                                 la profit şi pierderi                        |

|                              _            _           _             _        |

|         existent            |_| cesiune: |_| totală  |_| parţială  |_| între |

|                                                                    asociaţi  |

|                              _                                               |

|                             |_| retragere fără cesiune                       |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| III. DATE DE IDENTIFICARE (rubricile 2 - 4 se completează la constituire şi  |

|      la menţiuni de modificare date de identificare sau asociaţi noi)        |

|   1. Denumire şi formă juridică: ........................................... |

|      ....................................................................... |

|   2. Număr de ordine în registrul comerţului/act de înfiinţare ............. |

|      Cod de înregistrare fiscală/cod unic de înregistrare .................. |

|   3. Sediul: localitatea ..........................., str. ................. |

|      nr. ...., bloc ...., scara ...., etaj ...., ap. ...., judeţ/sector      |

|      ...................., cod poştal ............, ţara ..................; |

|      telefon ..........................., fax .............................. |

|   4. Naţionalitate: ..................................                       |

|______________________________________________________________________________|

|                        _                       _                             |

| IV. APORT LA CAPITAL: |_| la constituire      |_| la majorare                |

|  1. Aport subscris: ................... lei, nr. părţi sociale/acţiuni/părţi |

|     de interes: ...................................                          |

|     din care: > numerar ....................... lei;                         |

|               > natură ........................ lei, constând în: .......... |

|     ........................................................................ |

|     ........................................................................ |

|     ........................................................................ |

|     mod de evaluare: ....................................................... |

|     ........................................................................ |

|  2. Aport vărsat ................................ lei, din care:             |

|     numerar ..........................lei; natură ..................... lei  |

|  3. Termenul la care se va vărsa integral capitalul social subscris: ....... |

|  4. Investiţie străină: .................................................... |

|     (numai pentru asociatul cu        (valoarea şi moneda de subscriere)     |

|     sediul în străinătate,                                                   |

|     pentru evidenţa statistică)                                              |

|     ........................................................................ |

|     ............... echivalent ROL, la cursul de .................. ROL      |

|______________________________________________________________________________|

| V. REDUCERE aport de la ................... lei, la .................... lei |

|______________________________________________________________________________|

| VI. PĂRŢI SOCIALE/ACŢIUNI/PĂRŢI DE INTERES CESIONATE: număr ......., valoare |

|     totală .............................. lei                                |

|     .......................................................................; |

|     .......................................................................; |

|     ........................................................................ |

|     (Se completează cu asociaţii care dobândesc p.s./acţiuni/părţi de interes|

|     indicându-se numele şi prenumele/firma, numărul şi valoarea totală a     |

|     acestora, după caz.)                                                     |

|______________________________________________________________________________|

| VII. APORT VALOARE FINALĂ (după majorare, reducere, cesiune)                 |

|   1. Total ...................... lei, număr părţi sociale/acţiuni/părţi de  |

|      interes ................, cotă parte ..........%                        |

|   2. Cotă participare la profit şi pierderi: ..............%                 |

|   3. Acţiuni deţinute pe categorii:                                          |

|      categorie ..........., nr. acţiuni ................;                    |

|      categorie ..........., nr. acţiuni ................;                    |

|      categorie ..........., nr. acţiuni .................                    |

|______________________________________________________________________________|

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

 ______________________________________________________________________________

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 6

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

                           OBIECTUL DE ACTIVITATE

 

 ______________________________________________________________________________

|                               _                                              |

| I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| constituirii                                |

|                               _                _                _            |

|                              |_| modificării: |_| completării  |_| renunţării|

|                               _                                              |

|                              |_| reformulării                                |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| Dacă obiectul de activitate convenit reproduce cu exactitate denumirea       |

| clasei, se va completa doar clasa CAEN corespunzătoare (4 cifre).            |

| Dacă obiectul convenit nu reproduce cu exactitate denumirea clasei, se va    |

| descrie/explicita activitatea potrivit actului constitutiv dar nu mai mult   |

| de 200 caractere.                                                            |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| II. DOMENIUL ŞI ACTIVITATEA PRINCIPALĂ                                       |

|  1. Domeniul principal: Grupa CAEN |_|_|_| ................................. |

|                                                                              |

|  2. Activitatea principală: Clasa CAEN |_|_|_|_| ........................... |

|     ........................................................................ |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| III. ACTIVITĂŢI SECUNDARE                                                    |

|   1. Constituire/completare/reformulare                                      |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                              _               |

|                                                             |_| Report verso |

|                                                                              |

|   2. Renunţare                                                               |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

| Clasa CAEN |_|_|_|_| ....................................................... |

| ............................................................................ |

|                                                              _               |

|                                                             |_| Report verso |

|                                                                              |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 7

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

 ______________________________________________________________________________

|                                                                              |

|                            PERSOANĂ FIZICĂ                                   |

|     _                 _                _                _                    |

| I. |_| ADMINISTRATOR/|_| REPREZENTANT/|_| ÎMPUTERNICIT/|_| LICHIDATOR/       |

|     _          _                                                             |

|    |_| CENZOR/|_| AUDITOR                                                    |

|______________________________________________________________________________|

| II. ÎNREGISTRARE CA URMARE a:                                                |

|      _             _                                                         |

|     |_| numirii   |_| modificării datelor de identificare                    |

|      _             _                                                         |

|     |_| revocării/|_| retragerii din funcţie a ............................. |

|                                                 (numele şi prenumele         |

|                                                 persoanei revocate/retrase)  |

|______________________________________________________________________________|

| III. DATE DE IDENTIFICARE                                                    |

|   1. Nume: ......................... prenume: .............................. |

|   2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                      |

|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                            |

|                                                                              |

|   3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate ................., |

|                               zi lună   an                                   |

|      judeţ/ţară ..........................                                   |

|   4. Domiciliu: localitatea ......................, str. ................... |

|      nr. ...., bloc ...., scara ...., etaj ...., ap. ...., judeţ/sector      |

|      ................., cod poştal .............., ţara ..................., |

|      telefon ........................., fax ................................ |

|   5. Cetăţenie: .....................................                        |

|   6. Funcţia în cadrul consiliului de administraţie:                         |

|       _                     _                                                |

|      |_| preşedinte        |_| membru                                        |

|   7. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ............................... |

|      ....................................................................... |

|______________________________________________________________________________|

|  IV. GARANŢIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ŞI DE           |

|      ADMINISTRARE, MANDAT                                                    |

|   1. Garanţia legală: ...................................................... |

|   2. Puterile conferite şi modul de exercitare: ............................ |

|      ....................................................................... |

|   3. Drepturi speciale de reprezentare şi de administrare: ................. |

|      ....................................................................... |

|   4. Durata mandatului ..................................................... |

|   5. Data încetării mandatului ............................................. |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                                                              |

|                            PERSOANĂ JURIDICĂ                                 |

|     _                 _                _                _                    |

| I. |_| ADMINISTRATOR/|_| REPREZENTANT/|_| ÎMPUTERNICIT/|_| LICHIDATOR/       |

|     _          _                                                             |

|    |_| CENZOR/|_| AUDITOR                                                    |

|______________________________________________________________________________|

| II. ÎNREGISTRARE CA URMARE a:                                                |

|      _              _                                                        |

|     |_| numirii    |_| modificării datelor de identificare                   |

|      _             _                                                         |

|     |_| revocării/|_| retragerii din funcţie a ............................. |

|                                                    (numele şi prenumele      |

|                                                 persoanei revocate/retrase)  |

|______________________________________________________________________________|

| III. DATE DE IDENTIFICARE                                                    |

|   1. Nume: ............................. prenume: .......................... |

|   2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                      |

|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                            |

|                                                                              |

|   3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate ................., |

|                               zi lună   an                                   |

|      judeţ/ţară ............................                                 |

|   4. Domiciliu: localitatea ......................, str. ................... |

|      nr. ...., bloc ...., scara ...., etaj ...., ap. ...., judeţ/sector      |

|      ................., cod poştal .............., ţara ..................., |

|      telefon ........................., fax ................................ |

|   5. Cetăţenie: .......................................                      |

|   6. Funcţia în cadrul consiliului de administraţie:                         |

|       _                     _                                                |

|      |_| preşedinte        |_| membru                                        |

|   7. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ............................... |

|      ....................................................................... |

|______________________________________________________________________________|

| IV. GARANŢIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ŞI DE            |

|     ADMINISTRARE, MANDAT                                                     |

|  1. Garanţia legală: ....................................................... |

|  2. Puterile conferite şi modul de exercitare: ............................. |

|     ........................................................................ |

|  3. Drepturi speciale de reprezentare şi de administrare: .................. |

|     ........................................................................ |

|  4. Durata mandatului ...................................................... |

|  5. Data încetării mandatului .............................................. |

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 8

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

 ______________________________________________________________________________

|                               PERSOANĂ JURIDICĂ                              |

|       _                 _              _          _                          |

|   I. |_| ADMINISTRATOR/|_| LICHIDATOR/|_| CENZOR/|_| AUDITOR                 |

|______________________________________________________________________________|

|  II. ÎNREGISTRARE CA URMARE a:                                               |

|       _              _                                                       |

|      |_| numirii    |_| modificării datelor de identificare                  |

|       _                                                                      |

|      |_| schimbării reprezentantului                                         |

|       _             _                                                        |

|      |_| revocării/|_| retragerii din funcţie a ............................ |

|                                                     (denumirea persoanei     |

|                                                       revocate/retrase)      |

|______________________________________________________________________________|

| III. DATE DE IDENTIFICARE PERSOANĂ JURIDICĂ                                  |

|   1. Denumire şi formă juridică: ........................................... |

|   2. Număr de ordine în registrul comerţului/act de înfiinţare ............; |

|      Cod de înregistrare fiscală/cod unic de înregistrare .................. |

|   3. Sediul: localitatea ......................, str. ...................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ..........., ţara ................, telefon ..............., |

|      fax ..................                                                  |

|   4. Naţionalitate: ........................................                 |

|______________________________________________________________________________|

|  IV. GARANŢIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ŞI DE           |

|      ADMINISTRARE, MANDAT                                                    |

|   1. Garanţia legală: ...................................................... |

|   2. Puterile conferite şi modul de exercitare: ............................ |

|      ....................................................................... |

|   3. Drepturi speciale de reprezentare şi de administrare: ................. |

|   4. Durata mandatului ..................................................... |

|   5. Data încetării mandatului ............................................. |

|______________________________________________________________________________|

|   V. DATE DE IDENTIFICARE REPREZENTANT                                       |

|   1. Nume: ............................. prenume: .......................... |

|   2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                      |

|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                            |

|                                                                              |

|   3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate ................., |

|                               zi  lună   an                                  |

|      judeţ/ţară ................                                             |

|   4. Domiciliu: localitatea ...................., str. ..................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ..........., ţara ................, telefon ..............., |

|      fax ..................                                                  |

|   5. Cetăţenie: .........................                                    |

|   6. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ............................... |

|      ....................................................................... |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                               PERSOANĂ JURIDICĂ                              |

|       _                 _              _          _                          |

|   I. |_| ADMINISTRATOR/|_| LICHIDATOR/|_| CENZOR/|_| AUDITOR                 |

|______________________________________________________________________________|

|  II. ÎNREGISTRARE CA URMARE a:                                               |

|       _              _                                                       |

|      |_| numirii    |_| modificării datelor de identificare                  |

|       _                                                                      |

|      |_| schimbării reprezentantului                                         |

|       _             _                                                        |

|      |_| revocării/|_| retragerii din funcţie a ............................ |

|                                                     (denumirea persoanei     |

|                                                       revocate/retrase)      |

|______________________________________________________________________________|

| III. DATE DE IDENTIFICARE PERSOANĂ JURIDICĂ                                  |

|   1. Denumire şi formă juridică: ........................................... |

|   2. Număr de ordine în registrul comerţului/act de înfiinţare ............; |

|      Cod de înregistrare fiscală/cod unic de înregistrare .................. |

|   3. Sediul: localitatea ......................, str. ...................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ..........., ţara ................, telefon ..............., |

|      fax ..................                                                  |

|   4. Naţionalitate: ........................................                 |

|______________________________________________________________________________|

|  IV. GARANŢIA, PUTERILE, DREPTURILE SPECIALE DE REPREZENTARE ŞI DE           |

|      ADMINISTRARE, MANDAT                                                    |

|   1. Garanţia legală: ...................................................... |

|   2. Puterile conferite şi modul de exercitare: ............................ |

|      ....................................................................... |

|   3. Drepturi speciale de reprezentare şi de administrare: ................. |

|   4. Durata mandatului ..................................................... |

|   5. Data încetării mandatului ............................................. |

|______________________________________________________________________________|

|   V. DATE DE IDENTIFICARE REPREZENTANT                                       |

|   1. Nume: ............................. prenume: .......................... |

|   2. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală                      |

|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|;                                            |

|                                                                              |

|   3. Data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate ................., |

|                               zi  luna   an                                  |

|      judeţ/ţară ................                                             |

|   4. Domiciliu: localitatea ...................., str. ..................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ..........., ţara ................, telefon ..............., |

|      fax ..................                                                  |

|   5. Cetăţenie: ........................                                     |

|   6. Reşedinţa în România (dacă este cazul): ............................... |

|      ....................................................................... |

 

|______________________________________________________________________________|

 

    ANEXA 9

 

    Nr. intrare: ...................               data: ................

 

 ______________________________________________________________________________

|                            SEDII SECUNDARE                                   |

|                       fără statut de sucursală        număr sedii: ......    |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                 _                 _                          |

|   I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| înfiinţării   |_| modificării denumirii   |

|                                 _                                            |

|                                |_| modificării dovezii de sediu              |

|                                 _                                            |

|                                |_| modificării activităţilor                 |

|                                 _                                            |

|                                |_| închiderii sediului secundar (radierii)   |

|______________________________________________________________________________|

|  II. DATE DE IDENTIFICARE                                                    |

|                                                                              |

|   1. Denumire şi tip sediu*): .............................................. |

|                                                                              |

|   2. Adresa, conform actului .............., nr. ... din .................., |

|      valabil până la data de .............................................., |

|      în: localitatea ......................., str. ......................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ........, telefon ...................., ..................., |

|      fax ....................., .....................                        |

|______________________________________________________________________________|

| III. ACTIVITATEA (coduri CAEN, dacă este cazul): ........................... |

|______________________________________________________________________________|

|  IV. REPREZENTANT (dacă este cazul) ........................................ |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                 _                 _                          |

|   I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| înfiinţării   |_| modificării denumirii   |

|                                 _                                            |

|                                |_| modificării dovezii de sediu              |

|                                 _                                            |

|                                |_| modificării activităţilor                 |

|                                 _                                            |

|                                |_| închiderii sediului secundar (radierii)   |

|______________________________________________________________________________|

|  II. DATE DE IDENTIFICARE                                                    |

|                                                                              |

|   1. Denumire şi tip sediu*): .............................................. |

|                                                                              |

|   2. Adresa, conform actului .............., nr. ... din .................., |

|      valabil până la data de .............................................., |

|      în: localitatea ......................., str. ......................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ........, telefon ...................., ..................., |

|      fax ....................., ......................                       |

|______________________________________________________________________________|

| III. ACTIVITATEA (coduri CAEN, dacă este cazul): ........................... |

|______________________________________________________________________________|

|  IV. REPREZENTANT (dacă este cazul) ........................................ |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

|                                 _                 _                          |

|   I. ÎNREGISTRARE CA URMARE a: |_| înfiinţării   |_| modificării denumirii   |

|                                 _                                            |

|                                |_| modificării dovezii de sediu              |

|                                 _                                            |

|                                |_| modificării activităţilor                 |

|                                 _                                            |

|                                |_| închiderii sediului secundar (radierii)   |

|______________________________________________________________________________|

|  II. DATE DE IDENTIFICARE                                                    |

|                                                                              |

|   1. Denumire şi tip sediu*): .............................................. |

|                                                                              |

|   2. Adresa, conform actului .............., nr. ... din .................., |

|      valabil până la data de .............................................., |

|      în: localitatea ......................., str. ......................... |

|      nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ........, |

|      cod poştal ........, telefon ...................., ..................., |

|      fax ....................., .......................                      |

|______________________________________________________________________________|

| III. ACTIVITATEA (coduri CAEN, dacă este cazul): ........................... |

|______________________________________________________________________________|

|  IV. REPREZENTANT (dacă este cazul) ........................................ |

|______________________________________________________________________________|

    *) Se completează, după caz, cu: unitate de producţie, unitate de prestări servicii, unitate de alimentaţie publică, puncte de schimb valutar, agenţie, reprezentanţă, birou, punct de lucru, magazin, depozit, centru comercial, farmacie etc.

 

    ANEXA B

 

 ______________________________________________________________________________

| I.                   | II.     CERERE DE ÎNREGISTRARE       | III.           |

|                      |  _                   _               |                |

| MINISTERUL JUSTIŢIEI | |_| Înmatriculare   |_| Menţiuni     | Nr. intrare:   |

| OFICIUL REGISTRULUI  |     şi înregistrare                  | .............. |

|COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ|     fiscală                          | Data:          |

|     TRIBUNALUL       |______________________________________| .............. |

|                      | _                                    |                |

|  .................   ||_| Comerciant persoană fizică        |                |

|                      | _                                    |                |

|                      ||_| Asociaţie familială               |                |

|______________________|______________________________________|________________|

 ______________________________________________________________________________

| IV.                                                                          |

|                         Domnule Judecător delegat,                           |

|                                                                              |

| 1. Comerciant/reprezentant asociaţie familială ............................, |

|                                                       (nume, prenume)        |

| cod numeric personal/număr de identificare fiscală                           |

| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|,                                                 |

|                                                                              |

| data şi locul naşterii: |_|_|_|_|_|_|_|_| localitate ......................, |

|                          zi  lună   an                                       |

| judeţ/ţară ................;                                                 |

|                                                                              |

| 2. cu domiciliu în: localitatea ..............., str. ...................... |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal ............., ţara ................, telefon .................., |

| fax .....................                                                    |

| cetăţenie: ......................., stare civilă: .........................; |

| 3. reşedinţa în România (dacă este cazul): ................................. |

| ...........................................................................; |

| 4. pentru firma: .........................................................., |

| având număr de ordine în registrul comerţului*1) .........................., |

| cod unic de înregistrare*1) .......................;                         |

| 5. cu sediul în: localitatea .................., str. ...................... |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal ............., telefon .................., ....................., |

| fax ....................., ....................., e-mail .................., |

| web site .......................................;                            |

| 6. prin ......................, CNP/NIF .................................... |

|             (nume, prenume)                 (cod numeric personal/număr de   |

|                                               identificare fiscală)          |

| în calitate de ....................., conform ............................., |

| în temeiul Legii nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicată, cu   |

| modificările ulterioare şi a Legii nr. 507/2002 privind organizarea şi       |

| desfăşurarea unor activităţi economice de către persoane fizice, solicită:   |

| 7. Obiectul cererii:                                                         |

|       _                                                                      |

| 7.1. |_| înmatricularea în registrul comerţului                              |

|       _                                                                      |

| 7.2. |_| înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor cuprinse în     |

|          autorizaţia primăriei, referitoare la:                              |

|          ................................................................... |

|          ................................................................... |

|                                                                              |

|    În susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate în opisul de   |

| documente.                                                                   |

|                                                                              |

| 8. Cererea este legal timbrată cu ................... lei taxă judiciară de  |

| timbru şi .................... lei timbru judiciar.                          |

|                                                                              |

| Data: ................             Semnătura .................               |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| V. *2) În temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicată şi modificată,   |

| ....................................................., judecător delegat la  |

| Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul ....................., |

| examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi, constatând că sunt/nu|

| sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: ................................. |

| ............................................................................ |

| ............................................................................ |

|           Judecător delegat/Director,                                        |

|                                                      Referent,               |

| Data: ................                                                       |

|______________________________________________________________________________|

 

    NOTĂ:

    *1) Se completează de solicitant numai în cazul cererilor de înregistrare menţiuni;

    *2) Se consemnează rezultatul deliberării (minuta).

 

    cod 11-10-117

 

    CERERE DE ÎNREGISTRARE        Nr. intrare: ........... data: ..............

 

 ______________________________________________________________________________

|      _                                                                       |

| VI. |_| Solicit înregistrarea fiscală conform datelor înscrise în            |

| anexa nr. 2 - PF.                                                            |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| VII. Persoana şi domiciliul ales pentru comunicări, potrivit art. 28 din     |

| Legea nr. 26/1990, republicată cu modificările ulterioare:                   |

|                                                                              |

| 1. Nume şi prenume: ........................................................ |

| 2. Adresa: localitatea ........................, str. ...................... |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal ............., telefon ................., fax .................., |

| e-mail ...................                                                   |

|     _                                                                        |

| 3. |_| Solicit comunicarea prin poştă a documentelor care atestă efectuarea  |

| înregistrării în registrul comerţului.                                       |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| VIII. OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE                           |

|______________________________________________________________________________|

 _______________________________________   ____________________________________

|Nr. |       Denumirea actului     |Nr. | |Nr. |    Denumirea actului     |Nr. |

|crt.|                             |file| |crt.|(după caz, în funcţie de  |file|

|    |                             |    | |    |înregistrările solicitate,|    |

|    |                             |    | |    |se menţionează documentele|    |

|    |                             |    | |    |doveditoare cerute de     |    |

|    |                             |    | |    |prevederile legale în     |    |

|    |                             |    | |    |vigoare)                  |    |

|____|_____________________________|____| |____|__________________________|____|

| 1. | Dovadă disponibilitate firmă|    | | 6. | Reprezentant/membrii     |    |

|    |                             |    | |    | asociaţiei familiale -   |    |

|    |                             |    | |    | anexa nr. 1 - PF         |    |

|____|_____________________________|____| |____|__________________________|____|

| 2. | Autorizaţia primăriei       |    | | 7. |                          |    |

|____|_____________________________|____| |____|__________________________|____|

| 3. | Împuternicire               |    | | 8. |                          |    |

|____|_____________________________|____| |____|__________________________|____|

| 4. | Dovadă disponibilitate      |    | |    |            Total file:   |    |

|    | emblemă                     |    | |    |                          |    |

|____|_____________________________|____| |____|__________________________|____|

| 5. | Dovadă taxă registru        |    | |      Verificat referent:           |

|____|_____________________________|____| |____________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| IX. Anexele nr. ................................................ fac parte   |

| integrantă din prezenta cerere.                                              |

|                                                                              |

|     Întocmită in două exemplare, pe propria răspundere, cunoscând că         |

| declaraţiile inexacte sunt pedepsite conform legii.                          |

|                                                                              |

| Data: ................             Semnătura .................               |

|______________________________________________________________________________|

 

 ______________________________________________________________________________

| X.                                                                           |

|                                 REFERAT                                      |

|                                                                              |

|     Referent(ă) .................................... am verificat cererea şi |

|                           (nume şi prenume)                                  |

| existenţa actelor doveditoare, menţionate în opisul de documente, faţă de    |

| care am/nu am observaţii: .................................................. |

| ............................................................................ |

| ............................................................................ |

|                                                                              |

|                                    Semnătura .....................           |

|______________________________________________________________________________|

 

    Am primit un exemplar

 

    Semnătură deponent ..................

 

    ANEXA C

 

 ______________________________________________________________________________

| I.                   | II.                                  | III.           |

| Spre înaintare       |                CERERE                | OFICIUL        |

| către*1):            | _                                    | REGISTRULUI    |

|                      ||_| autorizare funcţionare sedii/     | COMERŢULUI DE  |

| .................... |    obiective şi/sau activităţi       | PE LÂNGĂ       |

|                      | _                                    | TRIBUNALUL     |

| .................... ||_| reluare procedură                 | .............. |

|                      | _                                    |________________|

| .................... ||_| reînnoire/reautorizare            | IV.            |

|                      | ____________________________________ | Nr. intrare:   |

| .................... |                                      | .............. |

|                      | Cod unic de înregistrare:            |                |

| .................... | .................................    | Data: ........ |

|                      |                                      |                |

|______________________|______________________________________|________________|

 ______________________________________________________________________________

| V.                                                                           |

| 1. Firma: ................................................................., |

| având număr de ordine în registrul comerţului ...................., cod unic |

| de înregistrare .................................;                           |

| 2. cu sediul stabilit în: localitatea ............., str. .................. |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal ............., telefon .................., ....................., |

| fax ....................., ....................., e-mail .................., |

| web site .......................................;                            |

| 3. prin ......................, CNP/NIF .................................... |

|             (nume, prenume)                 (cod numeric personal/număr de   |

|                                               identificare fiscală)          |

| în calitate de ....................., conform ............................., |

| în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001, privind           |

| simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi        |

| autorizarea funcţionării comercianţilor, republicată, cu modificările şi     |

| completările ulterioare, solicit:                                            |

| 4. Obiectul cererii:                                                         |

|       _                                                                      |

| 4.1. |_| autorizare funcţionare sedii/obiective şi/sau activităţi            |

|       _                                                                      |

| 4.2. |_| reluare procedură solicitată prin cererea nr. .... din ...........  |

|       _                                                                      |

| 4.3. |_| reînnoire autorizaţie*2)                                            |

|       _                                                                      |

| 4.4. |_| reautorizare*2)                                                     |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| VI. Persoana şi domiciliul ales pentru comunicări:                           |

|                                                                              |

| 1. Nume şi prenume: ........................................................ |

| 2. Adresa: localitatea ........................, str. ...................... |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal ............., telefon .................., fax ................., |

| e-mail ..................,                                                   |

|     _                                                                        |

| 3. |_| Solicit comunicarea prin poştă a documentelor care atestă efectuarea  |

| înregistrării în registrul comerţului.                                       |

|______________________________________________________________________________|

 

    Data: ....................               Semnătura ..................

 

    NOTĂ:

    *1) Se completează, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari ..........., Direcţia de Sănătate Publică a/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi .................., Direcţia Veterinară şi pentru Asigurarea Alimentelor/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi ...................., Autoritatea Publică Teritorială pentru Protecţia Mediului .................., Inspectoratul Teritorial de Muncă al ................;

    *2) Se vor depune anexele, la certificatul de înregistrare, în original.

 

    cod: 11-10-118

 

    CERERE DE AUTORIZARE FUNCŢIONARE      Nr. intrare: ..... data: ............

 ______________________________________________________________________________

| VII.                                                                         |

| 1. SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AUTORIZAŢIA:                  |

|  _                                                                           |

| |_| de prevenire şi stingerea incendiilor                                    |

|  _                                                                           |

| |_| sanitară emisă de*1) .....................................               |

|  _                                                                           |

| |_| sanitară-veterinară emisă de*1) ..........................               |

|  _                _                                                          |

| |_| de mediu     |_| de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii |

| ____________________________________________________________________________ |

|                                                                              |

| 1.1. > SEDIU SOCIAL                            Nr. salariaţi: ........       |

|      Adresa: ............................................................... |

|              ............................................................... |

|  __________________________________________________________________________  |

| | Clasa |                                                     | Autorizată | |

| | CAEN  |                  Denumire activitate                | anterior*2)| |

| |_______|_____________________________________________________|____________| |

| |       |                                                     |            | |

| |_______|_____________________________________________________|____________| |

| |       |                                                     |            | |

| |_______|_____________________________________________________|____________| |

| |       |                                                     |            | |

| |_______|_____________________________________________________|____________| |

| |       |                                                     |            | |

| |_______|_____________________________________________________|____________| |

|                                                                              |

| 1.2. > SEDII SECUNDARE                            Nr. salariaţi: ........    |

|  __________________________________________________________________________  |

| | Nr. |                 | Clasa|                              | Autorizată | |

| | crt.|     Adresa      | CAEN |     Denumire activitate      | anterior*2)| |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

|                                                     (Continuare pe verso)    |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

 

|    Pentru obţinerea autorizaţiilor depun actele menţionate în opisul de      |

| documente.                                                                   |

|______________________________________________________________________________|

 

         Data: ...................           Semnătura ..................

 

    NOTĂ:

    *1) Se completează cu numele autorităţii publice emitente;

    *2) Se completează cu DA în situaţia în care, anterior solicitării, activitatea a fost autorizată în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001, republicată şi modificată; în cazul în care comerciantul deţine autorizaţii al căror termen de valabilitate nu a expirat se vor indica numărul şi data autorizaţiei, precum şi emitentul acesteia (se depun, după caz, copii de pe anexele la certificatul de înregistrare sau, autorizaţiile în original, precum şi declaraţia pe propria răspundere prevăzută de procedurile de autorizare a funcţionării).

 

    CERERE DE AUTORIZARE FUNCŢIONARE     Nr. intrare: ......... data: .........

 

 ______________________________________________________________________________

|  __________________________________________________________________________  |

| | Nr. |     Adresa      | Clasa|     Denumire activitate      | Autorizată | |

| | crt.|                 | CAEN |                              | anterior*1)| |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

| |     |                 |      |                              |            | |

| |_____|_________________|______|______________________________|____________| |

|                                                                              |

| 1.3. > Activităţi proprii de birou pentru societate    Nr. salariaţi: .....  |

|        Adresa: ............................................................  |

|                ............................................................  |

| ____________________________________________________________________________ |

| 1.4. > Activităţi desfăşurate în afara sediului        Nr. salariaţi: .....  |

|        social şi a sediilor secundare                                        |

|  __________________________________________________________________________  |

| | Clasa |                  Denumire activitate                             | |

| | CAEN  |                                                                  | |

| |_______|__________________________________________________________________| |

| |       |                                                                  | |

| |_______|__________________________________________________________________| |

| |       |                                                                  | |

| |_______|__________________________________________________________________| |

| |       |                                                                  | |

| |_______|__________________________________________________________________| |

|______________________________________________________________________________|

 ______________________________________________________________________________

| VIII.                                                                        |

| Subsemnatul ..............................................................., |

| pentru activităţile*2) ..................................................... |

| ..........................................................................., |

| autorizate anterior la sediul(ile) din ..................................... |

| ............................................................................ |

| ..........................................................................., |

| declar pe propria răspundere că la sediul din .............................. |

| ..........................................................................., |

| îndeplinesc condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare         |

| (conform art. 3 alin. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001,  |

| republicată şi modificată).                                                  |

|                                                                              |

|           Data: ............     Semnătura, .....................            |

|______________________________________________________________________________|

 

    NOTĂ:

    (VIII) Se completează şi se semnează de către comerciant/asociat/fondator/administrator, numai în cazul în care se solicită obţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activităţi deja autorizate, activităţi consemnate cu DA în caseta VII;

    *1) Se completează cu DA în situaţia în care, anterior solicitării, activitatea a fost autorizată, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001, republicată şi modificată; în cazul în care comerciantul deţine autorizaţii al căror termen de valabilitate nu a expirat se vor indica numărul şi data autorizaţiei, precum şi emitentul acesteia (se depun, după caz, copii de pe anexele la certificatul de înregistrare sau, autorizaţiile în original, precum şi declaraţia pe propria răspundere prevăzută de procedurile de autorizare a funcţionării);

    *2) Se completează cu clasele CAEN la care s-a specificat DA în coloana "autorizată anterior" din caseta VII.

 

    CERERE DE AUTORIZARE FUNCŢIONARE     Nr. intrare: ......... data: .........

 

 ______________________________________________________________________________

|         OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIILOR:        |

|______________________________________________________________________________|

|Nr. |                  Denumirea actului                 |  Nr. şi data  |Nr. |

|crt.|                                                    |actului/Emitent|file|

|____|____________________________________________________|_______________|____|

| A. Autorizaţia de prevenire şi stingere a incendiilor (P.S.I.)               |

|______________________________________________________________________________|

| După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele      |

| documente:                                                                   |

|______________________________________________________________________________|

|  1.| Autorizaţia de P.S.I. - în cazul în care a fost    |               |    |

|    | obţinută anterior                                  |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  2.| Dovada depunerii documentaţiei de P.S.I. la        |               |    |

|    | brigăzile/grupurile de pompieri militari în vederea|               |    |

|    | obţinerii Autorizaţiei de P.S.I. - în cazul în care|               |    |

|    | aceasta a fost depusă anterior solicitării de      |               |    |

|    | autorizare a funcţionării la Biroul Unic           |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  3.| Declaraţie pe propria răspundere privind           |               |    |

|    | respectarea legislaţiei de P.S.I.                  |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  4.| Documentaţia tehnică cuprinzând:                                        |

|____|_________________________________________________________________________|

|    |    a) Scenariul de siguranţă la foc                |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|    |    b) Planul de situaţie şi Planuri de arhitectură |               |    |

|    |       pentru fiecare nivel al construcţiilor sau al|               |    |

|    |       spaţiilor supuse autorizării                 |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|    |    c) Avizul proiectantului iniţial pentru         |               |    |

|    |       construcţiile existente sau                  |               |    |

|    |       Raport de expertiză tehnică                  |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  5.| Dovada achitării tarifului aferent autorizării -   |               |    |

|    | pentru obiectivele supuse autorizării prin evaluare|               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

| B. Autorizaţia sanitară                                                      |

|______________________________________________________________________________|

| După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele      |

| documente:                                                                   |

|______________________________________________________________________________|

|  1.| Declaraţie pe propria răspundere privind           |               |    |

|    | respectarea legislaţiei în domeniul                |               |    |

|    | igienico-sanitar - pentru activităţile supuse      |               |    |

|    | autorizării                                        |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  2.| Documentaţia de prezentare a activităţii pentru    |               |    |

|    | activităţile supuse evaluării/aviz sanitar pentru  |               |    |

|    | activităţile autorizate prin declaraţie pe propria |               |    |

|    | răspundere                                         |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  3.| Dovada achitării tarifului aferent autorizării     |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

| C. Autorizaţia sanitară veterinară                                           |

|______________________________________________________________________________|

| După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele      |

| documente:                                                                   |

|______________________________________________________________________________|

|  1.| Declaraţia pe propria răspundere - pentru          |               |    |

|    | activităţile autorizate în baza acestei declaraţii |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  2.| Documentaţie tehnică - pentru obiectivele şi       |               |    |

|    | activităţile supuse evaluării:                     |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|    |    a) Memoriu tehnic                               |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|    |    b) Schiţa tehnică cu fluxul tehnologic al       |               |    |

|    |       obiectivului                                 |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|    |    c) Schiţa de amplasare şi proiectare pentru     |               |    |

|    |       obiective nou construite                     |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|    |    d) Contractul încheiat cu Direcţia Sanitară     |               |    |

|    |       Veterinară pentru unităţile de producere,    |               |    |

|    |       prelucrare şi depozitare a produselor de     |               |    |

|    |       origine animală                              |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  3.| Dovada achitării taxei aferente autorizării        |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

| D. Autorizaţia de mediu                                                      |

|______________________________________________________________________________|

| După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele      |

| documente:                                                                   |

|______________________________________________________________________________|

|  1.| Autorizaţia de mediu valabilă sau copia de pe      |               |    |

|    | adresa de solicitare a acesteia                    |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  2.| Declaraţie pe propria răspundere privind           |               |    |

|    | respectarea legislaţiei de protecţie a mediului -  |               |    |

|    | pentru activităţile cu impact nesemnificativ asupra|               |    |

|    | mediului                                           |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  3.| Fişa tip de prezentare a activităţii - pentru      |               |    |

|    | activităţile cu impact redus sau semnificativ      |               |    |

|    | asupra mediului                                    |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  4.| Planul de situaţie şi                              |               |    |

|    | Planul de încadrare în zonă al obiectivului        |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  5.| Dovada achitării taxei şi tarifului aferente       |               |    |

|    | autorizării                                        |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

| E. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii       |

|______________________________________________________________________________|

| După caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, următoarele      |

| documente:                                                                   |

|______________________________________________________________________________|

|  1.| Declaraţie pe propria răspundere privind           |               |    |

|    | respectarea legislaţiei de protecţia muncii        |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  2.| Documente necesare desfăşurării activităţilor cu   |               |    |

|    | substanţe toxice, explozive, produse de uz         |               |    |

|    | fitosanitar                                        |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|  3.| Dovada achitării tarifului aferent autorizării     |               |    |

|____|____________________________________________________|_______________|____|

|                                                            Total file:       |

|______________________________________________________________________________|

 

          Data: ................           Semnătura, ..................

 

    ANEXA D

 

 ______________________________________________________________________________

| I.                       | II.                      | III.                   |

| Spre înaintare către*1): |                          |   OFICIUL REGISTRULUI  |

| ........................ |        DECLARAŢIE        | COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ |

|                          |   PE PROPRIA RĂSPUNDERE  |       TRIBUNALUL       |

| ........................ |                          | ...................... |

|                          | ________________________ |________________________|

| ........................ |                          | IV.                    |

|                          | Cod unic de înregistrare:| Nr. intrare: ......... |

| ........................ | ........................ | Data: ................ |

|__________________________|__________________________|________________________|

 ______________________________________________________________________________

| V.                                                                           |

| 1. Subsemnat(ul/a) .........................., domiciliat în .............., |

| str. ........................................ nr. ..., bloc ..., scara. ..., |

| etaj ..., ap. ..., judeţ/sector .............., telefon ..................., |

| act identitate ...................., seria ........, nr. .................., |

| CNP/NIF ..........................., eliberat de .........................., |

|         (cod numeric personal/număr                                          |

|          de identificare fiscală)                                            |

| la data ...................., în calitate de*2) ...........................; |

| 2. pentru firma ..........................................................., |

| număr de ordine în registrul comerţului ...................................; |

|                                                                              |

| 3. cu sediul în: localitatea ...................., str. .................... |

| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judeţ/sector ............., |

| cod poştal ............, căsuţă poştală ......, telefon ......., .........., |

| fax ......., ........, e-mail ..............., web site ..................., |

|                                                                              |

| în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001, privind           |

| simplificarea unor formalităţi administrative pentru înregistrarea şi        |

| autorizarea funcţionării comercianţilor, republicată, cu modificările şi     |

| completările ulterioare,                                                     |

|                                                                              |

|                   4. DECLAR PE PROPRIA RĂSPUNDERE                            |

|                                                                              |

| 4.1. că, la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social/sucursalei   |

| din ........................................................................ |

| ..........................................................................., |

| 4.2. şi/sau secundar din ................................................... |

| ..........................................................................., |

| şi în afara acestora, nu se desfăşoară nici una din activităţile ce          |

| constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv    |

| respectiv modificator şi mă oblig ca, înainte de începerea activităţii, să   |

| solicit obţinerea autorizării funcţionării (conform                          |

| Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2001, republicată şi modificată).  |

|______________________________________________________________________________|

 

        Data: .........................     Semnătura, .................

 

    NOTĂ:

    *1) Se completează, după caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari ...................., Direcţia de Sănătate Publică a/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi ......................, Direcţia Veterinară şi pentru Asigurarea Alimentelor/Agenţia de Sănătate Publică în Transporturi ......................, Autoritatea Publică Teritorială pentru Protecţia Mediului ...................., Inspectoratul Teritorial de Muncă al .........................................;

    *2) Se completează cu calitatea pe care solicitantul o deţine (comerciant, asociat, fondator, administrator, reprezentant);

 

    cod 11-10-119

 

    ANEXA E

 

    ROMÂNIA                         OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI

    MINISTERUL JUSTIŢIEI

                                    OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI

                                    DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ...................

 

                         CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE

 

    Firma/Sucursala:

 

    Sediul social:

 

    Activitatea principală:

    (descriere, clasa CAEN)

 

    Cod Unic de Înregistrare:             din data de:

 

    Atribut fiscal:           din data de:                       Director,

    Nr. de ordine în registrul comerţului:

    Data eliberării:

 

    Seria          Nr.

 

    ANEXA F

 

                    ANEXĂ LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE

 

    Număr de ordine în registrul comerţului: ....      COD UNIC DE ÎNREGISTRARE

    FIRMA: ......................................      ........................

    Sediu social: ...............................

    Sediu secundar/activitate: ................................................

    ...........................................................................

 

 ______________________________________________________________________________

|Nr. | INSTITUŢIA EMITENTĂ/  |Concluzia|Nr. şi data|Nr. şi data|Nume şi prenume|

|crt.| AUTORIZAŢIE           |evaluării|referatului|aviz/acord/|reprezentant,  |

|    |                       |         |           |autorizaţie|semnătură,     |

|    |                       |         |           |           |ştampila       |

|    |                       |         |           |           |instituţiei    |

|____|_______________________|_________|___________|___________|_______________|

|  1.| *)                    |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |               |

|    |                       |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |Data: ........ |

|____|_______________________|_________|___________|___________|_______________|

|  2.| *)                    |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |               |

|    |                       |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |Data: ........ |

|____|_______________________|_________|___________|___________|_______________|

|  3.| *)                    |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |               |

|    |                       |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |Data: ........ |

|____|_______________________|_________|___________|___________|_______________|

|  4.| *)                    |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |               |

|    |                       |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |Data: ........ |

|____|_______________________|_________|___________|___________|_______________|

|  5.| *)                    |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |               |

|    |                       |         |           |           |               |

|    | ..................... |         |           |           |Data: ........ |

|____|_______________________|_________|___________|___________|_______________|

    *) Numele instituţiei emitente şi actul administrativ emis sunt înscrise prin aplicaţia informatică elaborată de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.

 

                        ANULĂRI AUTORIZAŢII

 

 ______________________________________________________________________________

|Nr. |   Instituţia    | Tipul, nr. şi data|     Nume, prenume, semnătura      |

|crt.|                 |    documentului   | persoanei împuternicite, ştampila |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

 

                            REAUTORIZĂRI

 

 ______________________________________________________________________________

|Nr. |   Instituţia    | Tipul, nr. şi data|     Nume, prenume, semnătura      |

|crt.|                 |    documentului   | persoanei împuternicite, ştampila |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

|    |                 |                   |                                   |

|____|_________________|___________________|___________________________________|

 

                              ---------------